Masked Singer säsong 3

Har inte kommit så långt i programmet än men på Mullvaden gissar jag på Fouad Youcefi. Han är ordförande i föreningen Grävande journalister och har varit nominerad till Guldspaden..
 
Är helt säker på Maneten är Edvin Törnblom.
Tanke på favoritartisterna, det nämde snabbt Mullvad (han vart med i Mullvaden). Uppträtt för många och få, dvs. pod och showen Ursäkta. Sen hördes på rösten 😅
 
Jag klarade faktiskt Joakim Lundell förra veckan.
Tror att fjärilen är Camilla Läckberg och vikingen Mikaela Lauren.
 
Älgkungen tänker jag Andreas Granqvist? Var en himla massa grankvistar överallt och han pratade om billiga nötkreatur (=Korea) och det var Granqvist som gjorde det enda målet mot Sydkorea i VM-18, där Sverige vann gruppen. Och Granqvist var lagkapten, men har gett sig nu, fick dessutom guldbollen och tog över tronen efter kungen Zlatan som fått den i typ 10 år i rad innan.
 
Sen vad gäller maneten tänkte jag Felix Sandman? Flera olika scener (musik + skådespeleri) och han sa nåt om ”störst av allt” i sista ledtråden.

Funderade en sväng på Tone Sekelius där också, men minns inte varför. :p
 
Jag har en möjlig galen gissning på fågelskrämman. Tina Thörner. Carpe Diem-skylten funderar jag på om det syftar till latin = Tina. Sen vargarna är en referens till Värmland, och hon har ju sysslat med både ledarskap och galenskap, kan man ju säga. :D
 

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 855
Senast: Hedinn
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 055
Senast: Fiorano
·
Kultur Inspirerad av tråden Sjuka låttexter 😁 så undrar jag vilka era favoritsommarlåtar är. Vilka låtar är det som direkt ger er sommarkänsla...
Svar
11
· Visningar
598
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 066
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp