Masked singer

Vet inte riktigt varför, men råkade se någon rubrik att den gamla PH-deltagaren Paow numera bor i Danmark nyligen. Så när ledtrådarna för sjöjungfrun inkluderade både Danmark och något som liknade PH så gissar jag på det, utan att ha någon aning om hon kan sjunga och huruvida de andra ledtrådarna passar.

Det är Yohio. Hotelledtråden var hans låt Heartbreak Hotel som han kom tvåa med i Mello 2013. D.v.s. som en ledtråden också sa: han tog inte statyetten.
 
Förra året följde jag masked på instagram, det gör jag inte i år. Så jag har ingen aning om vad det gissas på.
Men, idag fick jag känslan att sagoträdet skulle kunna vara Jakob Samuel
Övriga har jag ingen aning om...
 
Jag har hittat årets lista, släpptes i mars precis som förra året. Jag tycker att det är tråkigt att någon avslöjar alla namn, och blir samtidigt nyfiken på vem som släpper listan. Visserligen förinspelat program men det är ju många såna program, men där sekretessen är högre.
 
Jag har hittat årets lista, släpptes i mars precis som förra året. Jag tycker att det är tråkigt att någon avslöjar alla namn, och blir samtidigt nyfiken på vem som släpper listan. Visserligen förinspelat program men det är ju många såna program, men där sekretessen är högre.

Sånt letar jag inte efter. Det roliga är ju att gissa.
 

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 758
Senast: Lingon
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 009
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 523
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Hej! Jag har i uppdrag att fixa en plantering, men jag behöver lite hjälp med vad som ska stå där. Önskemål är perenn, lättskött, ska...
2
Svar
35
· Visningar
1 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp