Masked singer

Vet inte riktigt varför, men råkade se någon rubrik att den gamla PH-deltagaren Paow numera bor i Danmark nyligen. Så när ledtrådarna för sjöjungfrun inkluderade både Danmark och något som liknade PH så gissar jag på det, utan att ha någon aning om hon kan sjunga och huruvida de andra ledtrådarna passar.

Det är Yohio. Hotelledtråden var hans låt Heartbreak Hotel som han kom tvåa med i Mello 2013. D.v.s. som en ledtråden också sa: han tog inte statyetten.

Förra året följde jag masked på instagram, det gör jag inte i år. Så jag har ingen aning om vad det gissas på.
Men, idag fick jag känslan att sagoträdet skulle kunna vara Jakob Samuel
Övriga har jag ingen aning om...

Jag har hittat årets lista, släpptes i mars precis som förra året. Jag tycker att det är tråkigt att någon avslöjar alla namn, och blir samtidigt nyfiken på vem som släpper listan. Visserligen förinspelat program men det är ju många såna program, men där sekretessen är högre.

Jag har hittat årets lista, släpptes i mars precis som förra året. Jag tycker att det är tråkigt att någon avslöjar alla namn, och blir samtidigt nyfiken på vem som släpper listan. Visserligen förinspelat program men det är ju många såna program, men där sekretessen är högre.

Sånt letar jag inte efter. Det roliga är ju att gissa.

Liknande trådar

Kultur Fler än jag som tittar? Några gissningar hittills? Jag har gjort en liten lista inför premiären med personer som skulle kunna vara med... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 361
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Jag har en klassisk, lång "mammakorv" (som de numera kallas). Dvs en lång dunjacka. Den är fylld med 90% ankdun och 10% anfjäder. Jag... 2 3
Svar
56
· Visningar
2 836
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Ni som har flyttat långt bort från orten där ni bodde, hur funkade det för er? Hade ni varit på besök i orten dit ni flyttade? Hade ni... 2
Svar
23
· Visningar
1 028
Senast: hastflicka
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
9 044
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..