Masked singer

Idag var det svårt, har en väldigt lös gissning på Ola Forssmed som Nallen.
Sedan har jag verkligen ingen aning
 
Jag hade idé om att mjukglassen kunde vara Caroline af Ugglas. Stämmer med mello och konsten.

Men Aranxia Alves kan det också vara. Hon har ju jobbat med ABBA på ett sätt. Hon var programledare för när ABBA avslöjade sitt nya album förra året.
 
Tittar nu i efterhand och är framme vid duellen. Mina gissningar är

Nallen Marianne Mörk
Sagoträdet David Lagercrantz
Mjukglassen Marie Serneholt
Astrounat Jesper Parnevik
Sjöjungfrun Alicia Vikander
Lokatten vet inte tycker den är svår.
 
Astronauten/Koalan måste vara Lasse Holm.
Mycket ledtrådar som stämmer ihop med "Sikta mot stjärnorna", och i slutet sa han väl något med att bjuda på en show som ingen kan imitera?
Sen när pizzan kom in i slutet for tankarna direkt till Cannelloni, macaroni.
 
Astronauten/Koalan måste vara Lasse Holm.
Mycket ledtrådar som stämmer ihop med "Sikta mot stjärnorna", och i slutet sa han väl något med att bjuda på en show som ingen kan imitera?
Sen när pizzan kom in i slutet for tankarna direkt till Cannelloni, macaroni.
Smart :)
 

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 279
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 079
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 711
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Hej! Jag har i uppdrag att fixa en plantering, men jag behöver lite hjälp med vad som ska stå där. Önskemål är perenn, lättskött, ska...
2
Svar
35
· Visningar
1 740

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp