Masked singer

Tycker allt pekar på att Lokatten är Laila Bagge och Cyberninjan Bianca Ingrosso. Iallafall just nu :D
 
Tycker allt pekar på att Lokatten är Laila Bagge och Cyberninjan Bianca Ingrosso. Iallafall just nu :D

Jag funderar på om de bara luras med Cyberninjan. Att de vill att man (och speciellt Pernilla) ska tro att det är Bianca men så är det nån annan.
 
Jag hade idé om att mjukglassen kunde vara Caroline af Ugglas. Stämmer med mello och konsten.

Men Aranxia Alves kan det också vara. Hon har ju jobbat med ABBA på ett sätt. Hon var programledare för när ABBA avslöjade sitt nya album förra året.

Själv tror jag mer på Marie Serneholt som mjukglassen. Hon var med i A-teens och har både varit programledare och varit med i Melodifestivalen. Men tycker det är svårt vet att jag var helt ute och cyklade på vissa masker förra året så kan lika gärna vara helt fel ute :D
 
Själv tror jag mer på Marie Serneholt som mjukglassen. Hon var med i A-teens och har både varit programledare och varit med i Melodifestivalen. Men tycker det är svårt vet att jag var helt ute och cyklade på vissa masker förra året så kan lika gärna vara helt fel ute :D

Arantxa har suttit i Mello-juryn och ESC-jury för Sverige så hon har också varit inblandad i Melodifestivalen. Och har varit programledare och jobbat med ABBA ("programledare" för deras album-premiär förra året)
 
Tänker på fru Kanin, med ledtråden "det bästa kanske inte hänt än". Det är ju en låt av Molly Sandén. Men rösten låter inte som hon.
 
Trollkarlen tror jag är Thomas Brolin! VM -94 i USA, hade nr 11, vunnit guldbollen och slutade karriären efter att ha brutit foten.
 
Vet inte riktigt varför, men råkade se någon rubrik att den gamla PH-deltagaren Paow numera bor i Danmark nyligen. Så när ledtrådarna för sjöjungfrun inkluderade både Danmark och något som liknade PH så gissar jag på det, utan att ha någon aning om hon kan sjunga och huruvida de andra ledtrådarna passar.
 
Efter att ha läst den läckta listan på flashback för några veckor sedan är det mer spännande att se om den är rätt än programmet i sig!
Alla rätt hittills så...
 

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 548
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 038
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 597
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Hej! Jag har i uppdrag att fixa en plantering, men jag behöver lite hjälp med vad som ska stå där. Önskemål är perenn, lättskött, ska...
2
Svar
35
· Visningar
1 728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp