Måste bara påpeka!!

S

sara

Att hööks har string!! *asg*
Hur bekvämt är det att rida i egentligen??
 
jag rider nästan jämt i string...
Men vad jag skrattade när jag såg att h**ks hade kommit ut med det :rofl:
 
Föredrar att rida i "mamelucker" :D, alltså trosor som har lite ben. Men ibland när jag rider efter jobbet så händer det alltför ofta att jag glömmer att ta med trosor så då blir det till att rida i string. Det går ju men jag får alltid känslan av att de har limmats fast där nere efteråt.. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Fast om de hör hemma på Hööks kan ju diskuteras.
 
haha :rofl:jag har glömt att byta efter skolan när man är stressad : :Dtyp på hopp lektionerna...väldigt pinsamt att förklara varför man har så svårt att konsentrera sej.. :angel:
 
Rider alltid i string, men undviker H&M´s billiga spetsstring. Spetsen känns som hårdplast och gör jättefina ridsår med följd att man får operera ut trosorna ur såren efter ridturen. Har en gång skrittat ut 2,5 timmar i dylika trosor. Tror det tog 10 dagar innan jag kunde gå normalt...
 
jag har inde det problemet, då jag i 99% av tiden använder vanliga trosor. De är ju mycket skönare...
 
Jag rider också alltid i string. Det är ju mycket bekvämare! Då är det ju inget som kan komma fel, sitter där de ska. Stringen ska ju vara "inne" men hur skönt är det med ett par vanliga trosor som kommer snett?! Haha :o :D

malu
 
Rider iprincip alltid i string. Det är betydligt behagligare att dom redan sitter i arslet än att vanliga trosor ska hålla på o "åka in"
 
Rider iprincip alltid i string. Det är betydligt behagligare att dom redan sitter i arslet än att vanliga trosor ska hålla på o "åka in"
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 241
Senast: Squie
·
Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
919
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Jag har funderat lite på detta med hackamore. Det fungerar ju genom att det dras åt runt hästens huvud när man drar i tyglarna. Hur...
Svar
18
· Visningar
1 093
Kläder & Bli fin Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa...
2
Svar
39
· Visningar
2 268
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp