Melodifestivalen 2020 FINAL

Jag blir varje år så orolig för mattekunskaper hos svenska folket. Vi visste ju att det fanns 143 poäng kvar till Dotter och Mamas och när de sistnämnda fick 72 poäng så var det ju klart.
 
Jag lyssnar inte så noga, jag visste inte att det var 143 poäng kvar att dela ut.

Nej, det är en sak. Men jag tycker att deltagarna borde ha i sitt intresse att hålla koll på det. Framförallt borde inte produktionen fördumma sig. Bättre då att göra pausen innan de två sista poängen och där berätta förutsättningarna för respektive vinnare.
 
Kul och lite överraskande! Jag är inte lika såld på den här låten som jag var av kombon Lundvik och the Mamas förra året, men jag blir lycklig av the Mamas genuina glädje och får inte nog av deras fantastiska röster tillsammans. De förtjänar att få huvudrollen!
 

Liknande trådar

Kultur På lördag är det dags att besöka Göteborg, för deltävling 2 i MELLO 2020! :banana: :banana: :banana: De tävlande är: 1. Nobody –...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 970
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 599
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 617
Senast: voltis
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp