Melodifestivalen 2020 FINAL

Tyckte bara Anna Bergendahl och The mamas var något att ha i denna final, Dotter tycker jag gjorde ett svagt framträdande. Har visserligen inte tittat på någon av deltävlingarna så jag kan inte jämföra med det. Men det övriga finallåtarna och artisterna tycker jag mest var bleka och tråkiga. Det var väl inte så oväntat att The mamas vann de var ju favorittippade tillsammans med Dotter.
 
Va? Jag känner inte till deras namn tillräckligt väl för att veta vilken du menar men av det jag sett av dem så klär de sig mycket mindre blottande än andra kvinnliga deltagare kan ha på sig :confused:
Nu såg jag att det är antagligen kvinnan med den skira klänningen, och låt mig säga detta... Jag ÄLSKAR att se en överviktig kvinna klä sig sexigt utan att skämmas 😍 Det är en tvättäkta inspiration!

(I övrigt så tycker jag att det var smakfullt med något skirt över :up:)

Tillägg: Och vad söt hon är som är så glad :love:
 
Senast ändrad:
Va? Jag känner inte till deras namn tillräckligt väl för att veta vilken du menar men av det jag sett av dem så klär de sig mycket mindre blottande än vad andra kvinnliga deltagare kan ha på sig :confused:
Jag tycker inte hennes genomskinliga kjol är särskilt snygg och visst är det andra som också är lättklädda men dom vann inte.
 
Ja, varför ska hon stå och spreta med benen så? Det ser bara provokativt porrigt ut, måste man det som kvinna?
Det finns många fler moves som manliga dansare utför på scenen som är långt mer porriga. Så bara för att hon är kvinna så får hon inte dansa provocerande och utmanande?
 
Det finns många fler moves som manliga dansare utför på scenen som är långt mer porriga. Så bara för att hon är kvinna så får hon inte dansa provocerande och utmanande?
Jag tror att det som menas är att det är irriterande att man som kvinna känner att man behöver dansa provocerande på såna här sångtävlingar för att vinna tävlingar. (Tillägg: Inte för att hon vann men du fattar)

För min del så skulle jag gärna slippa torrjuckande i luften från män också :p
 
The Mamas klär sig bra och nu hade de löst problemet med tröjan som åkte upp i delfinalen, så jag är nöjd med det.
(Jag har själv mage och hatar tröjor som glider upp, så att det hände i delfinalen störde mig jättemycket.)

Jag varnade tidigt för The Mamas, redan i deras delfinal.
"Vem e som oss" är den låt som vuxit mest genom tävlingen.
 
Jag tror att det som menas är att det är irriterande att man som kvinna känner att man behöver dansa provocerande på såna här sångtävlingar för att vinna tävlingar. (Tillägg: Inte för att hon vann men du fattar)

För min del så skulle jag gärna slippa torrjuckande i luften från män också :p
Jag tycker Hanna F verkar försöka vara mer porrig än Dotter. Jag stör mig inte på Dotters koreografi och tycker att en del överreagerar och tolkar in för mycket.
 
Kanske säg att hon ska ha andra kläder eller att du tyckte att klänningen var ful, än att hon ska täcka upp sig på esc? Det blir lätt feluppfattat annars.
Det har du rätt i. Jag tyckte bara att de andra två mamorna hade snyggare klänningar. Och jag är helt klar över att min uppfattning om vad folk ska ha på sej är totalt gammalmodig.
Nu hoppas vi att dom gör succé i Rotterdam🙂🇸🇪
 

Liknande trådar

Kultur På lördag är det dags att besöka Göteborg, för deltävling 2 i MELLO 2020! :banana: :banana: :banana: De tävlande är: 1. Nobody –...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 968
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 596
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 600
Senast: voltis
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 348

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp