MELODIFESTIVALEN 2021 - deltävling 1

Gillade Lillasyster bäst, Arvingarna var trallvänlig. Resten var rätt beige tycker jag.

Tror Norge vinner hur som helst. Keiinos nya låt är magiskt bra (nu måste den bara vinna Norges MGP också).
 
Jag hoppas att Kadiatou och Nathalie åker ut nu i första omgången. Sen kan Danny bli femma.
Till final vill jag ha Arvingarna och Lillasyster.
Till Andra chansen Paul Rey och Jessica Andersson.
Det är dock inte riktigt vad jag tror blir slutresultatet ;) (Bortsett från vilka som åker ut direkt.)
 
Jag tycker Lillasyster var hemskt. Vill ha Danny och Paul till final, Jessica och Arvingarna till andra chansen. Och så är jag glad att Lena inte ska vara med fler ggr.
 

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 420
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 321
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 006
Senast: voltis
·
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 236
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fototråd del II
  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp