Men hjäälp! :O

Otter

Trådstartare
Har en bärbar dator och nu är skärmen täckt av en tjock grön/svart hinna! Jag ser lite grann om jag vinklar datorn mot fönstret, men vad har hänt? :confused: Hjälp! :eek:

Sv: Men hjäälp! :O

(ska jag vara seriös så tror jag skärmen till laptopen gått och dött, närmare bestämt backlighten. har du garanti kvar, gå till affären du köpte den i och få den reparerad, annars lämna in till en datorreparationsfirma.)

Det fixade sig. Skärmen blev normal igen när jag drog ur laddaren till datorn (?) :confused:
Min dator får sina fixideér, mn den brukar ge upp efter en stund när jag hotat den :D

Tack för ditt svar iaf! :bow:

Haft en högtalare eller något i närheten av skärmen? Kan ju vara något med magnetism i såfall...

Nej det är just det som är det konstiga. Det enda jag satt i närheten av var ett fönster och vardagsrumsbordet.

Förlåt, men...

Skyddsplasten? :angel:

:rofl:

Jag vet, jag såg att det hade löst sig, men jag kunde inte låta bli...

Den är borta sedan länge ;) Datorn är ju snart 3 år gammal och jag avskyr skyddplast! :devil:

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 392
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt... 2
Svar
22
· Visningar
5 122
Senast: Hejsan.
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng... 31 32 33
Svar
641
· Visningar
24 787
Senast: iiantazie
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
27 258
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband