Bukefalos 28 år!

Midsommarfesten [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner mig lika förvirrad som flera andra inser jag...
En kvart innan DL och jag vet VERKLIGEN inte alls hur jag ska rösta.

Jag blir liiite oroad över att Paddan och Mammas är så överens om Paddis uppriktighet, känns lite smörigt nästan , jag tror iofs inte att de är ulvar ihop det vore ju nästan löjligt. De lär ju inte exponera sig på det viset. Samtidigt så noterar jag detta i mitt stilla sinne.

Och sen så dyker GA upp och inte tänker rösta på mammas pga det inte finns något konkret att gå på, men alltså det känns också som jag undrar över. VAD har mamas gjort för att väljas bort ur de som hon kan tänka sig att rösta på? jag är alltid oroad över mammas. Känns också lite smörigt nästan.

Fyfan vad detta är svårt.


Det är vad hon inte gjort, övriga är helt enkelt skummare.

Du är för övrigt också bortplockad nu

Men jag misstänker er fortfafande..
 
själv är jag totalt lost just nu. Jag ser inte riktigt varför några reagerar på Cirkus, så kan någon förklara vore det bra.

Caisa har helt försvunnit från min näthinna. Hon spelar inte alls som hon brukar men det säger absolut inget alls om hennes roll eftersom det är så långt ifrån hon brukar vara (och nu har hon försvunnit helt)
GA, Sasse och Mammas vet jag inte alls vad jag ska tro om.

OOS är den enda som får mina vibbar att gå igång lite, det är något men jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Jag tycker fortfarande det är lite konstigt att hon inte tar upp Mammas i sina inlägg där hon diskuterar GA, Sasse och Mu, när alla fyra var inblandade i BOP-historien.

Sedan var det jag, Sasse och OOS som lade rösterna på Mu, känns troligt att någon av de som röstade var ulv och just nu har jag mer misstankar mot OOS än Sasse.

Det får bli så här:

Paddington röstar på OutOfService
 
@cirkus Alltså jag VET inte om Paddan är uppriktig, men hon KÄNNS uppriktig. Det kan ju betyda att hon är god och uppriktig eller ond och skicklig. Och jag vet att hon är skicklig. :p
 
@Paddington Det jag reagerat över angående @cirkus är att hon dels inte läste så noga när hon misstänkte Sasse att hon missade att sasse inte röstat enligt en förlklädd bop utan ändrade sig och skrev en teori istället, och sedan att hon skrev att Sasse röstat på "den goda Habina", och jag tycker att det är lite skumt att misstänka någon för att den röstade på en god dag ett, eftersom det enligt min erfarenhet är både onda och goda som gör det.
 
Jag velar också mellan typ alla...möjligen att GA känns lite mindre ond kanske. Resten är ...svårplacerade.

Fan hjälp, fem minuter kvar och jag tycker det är skitsvårt.

Jag blir lite oroad över Sasses försvinnande. Hon röstade på mig, dök upp lite kvickt och svarade på några frågor, känns lite slinka under radarn. Caisa har också glidit in under radarn med en förklaring så god som någon.
 
Sedan var det jag, Sasse och OOS som lade rösterna på Mu, känns troligt att någon av de som röstade var ulv och just nu har jag mer misstankar mot OOS än Sasse.

Jag tänker snarare att det är möjligt men inte nödvändigtvis troligt att någon av er är onda. Vad är det som gör att du tycker att det känns troligt? :)
 
@Mammas Den bilden kan stämma in på dig också ;) Och faktiskt började jag fundera om inte en ulv Mammas kunde slänga in en sådan bild, för att verka god. Har fått för mig att du brukar göra så när du är ond. Inte nödvändigtvis att slänga in bilder dock.

@glömmerallt Jag fick inte intrycket att du misstänkte mig tidigare? Å andra sidan var de flesta neutrala enligt dina teorier så nevermind. För att jag tänker annorlunda? Vill gärna ha något att svara på.
 
@Sasse jag tror inte att jag slängt in en bild någonsin förut? :D Men ja, att vela såhär är ju en grej som är typiskt mig som god, så det är klart att jag gör det som ond också. :p
 
Hmm nu drog tiden iväg med en himla fart.. GA är fortfarande mest på min lista. Men jag vet inte riktigt, har försökt förstå mig på Paddan.. men gör det inte. Ju mer jag läser, desto mer känns denna också lite flytande precis som jag tycker om GA. Och eftersom Paddan har en röst och jag nu har två och GA inte har någon. Och jag vet ju vart jag själv står, så jag hoppas på att Paddan hör till onda sidan.

Därför Outofservice röstar på Paddington
 
Jag måste rösta.

cirkus röstar på Paddington

jag kan inte riktigt sätta fingret på det men denna falska säkerhet som jag känner mig invaggad i gör mig otroligt oroad. Hon har visserligen inte hunnit med, men ...shit hon är s skicklig att hon lätt kan lura brallan av mig
 
Caisa har fått tillåtelse att rösta genom mig eftersom hon inte får skriva i tråden för tillfället. Hon får komplettera mer när hon kan.

Från caisa

Då jag är helt nollställd gällande nästan alla vet jag inte alls vem jag ska rösta på. Tyckte Mammas hade en intressant teori om paddan och blev lite ställd då det kändes som om hon verkligen gått under min radar. Men hon kom in och har teoriat på en del sen dess. Sasse har jag inte reagerat på alls, tycker genuint hon verkar leta onda, OOS tycker jag fortfarande är skum och glömmerallt står också på listan.

caisa röstar på Paddington

Då hon gått helt under min radar.
 
Och det pga att jag misstänkte cirkus och paddington lika mycket, men inte outofservice, och hennes röst på paddan såg jag inte förrän efteråt. Men ja, jag har ingen aning mellan cirkus och paddington utan misstänker dem ungefär lika mycket (litet?) så då får min röständring stå kvar.
 
själv är jag totalt lost just nu. Jag ser inte riktigt varför några reagerar på Cirkus, så kan någon förklara vore det bra.

Jag tyckte jag förklarade i mitt röstinlägg. Annars håller jag med Mammas förklaring.

Jag blir lite oroad över Sasses försvinnande. Hon röstade på mig, dök upp lite kvickt och svarade på några frågor, känns lite slinka under radarn.

Eh va? Försvinnande? Dök upp lite kvickt? :crazy:
 
Faen, nu blev jag nojig när ännu fler röstade på paddington. :nailbiting: Jag tycker inte att jag sett teorier mot henne i den omfattningen? Jag måste gå tillbaka för att läsa här känner jag. Hängde inte med alls.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 911
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 185
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 820
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 528
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp