Bukefalos 28 år!

Midsommartråden aka HELGTRÅD!

Blev alldeles för toanödig så jag sparade allt och rusade på toa, fortsätter med ansökningen imorgon :angel: Så får jag lite sömn på saken också och arbetsgivaren misstänker mig inte för en nattuggla (vilket jag är) :D
 
Och ja, jag veet att jag i framtiden någon gång efter sjuttielfte jobbansökningen kommer att fnysa över mig själv just nu :o Men det här är faktiskt nytt för mig! :D
 
Tack för peppen :love: har skickat iväg den idag!

Tror inte att det är särskilt stor chans att jag får det men nu känns det lite iallafall som att man gör något! :)
 
Sol idag :)
Verkar som att det blir en varm dag idag, 15 gr ute nu vid 07.15, blir troligtvis lekträff på fotbollsplanen med några kompisar idag. Sedan borde jag klippa gräset också, har killens klippare nu :p
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
504
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 291
· Visningar
49 694
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: hamilton1
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 632
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Psykisk (o)hälsa
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp