Bukefalos 28 år!

Midsommartråden aka HELGTRÅD!

Mitt hjärta smääälter :love:
tumblr_n1yrw5sLeq1shh1e1o1_400.gif


En ankunge som matar koifiskar :D
 
Men ååh. Vaknade med århundradets förkylning. Näsan rinner, halsen känns som om den förvandlats till ett rör på max 1 mm så det gör sjukt ont att bara svälja saliv. Hur fan ska jag lyckas äta nåt idag? Jag kan ju glömma att få i mig pizzaresterna från igår :(
 
Krya på dig @cili

@Asko :love:
Hur gulligt som helst

Vaknade med huvudvärk idag, har ingen alvedon hemma heller. Funderar på att våldgästa föräldrarna sedan och norpa en av dem. Måste handla också, stora sonen ska på kalas och det syns öhvt inte att jag städade igår. Blö. Nu får killen ta och komma hem så han kan komma hit.
 
Nu har jag ännu ett problem. Lämpliga kläder för en dejt på ett ställe där det lär vara asvarmt. Help?
 
Var less som tusan när jag skrivit inlägget ovan, sedan skickade killen ett mess och har skickat en massa hela eftermiddagen :D
Det är tur att barnen inte läser det :o:d
 
Inne på sista jobbtimmen nu innan jag tar "helg". Längtar nåt så oerhört efter min dusch!
Sen blir det städning och inventering av lämpliga kläder i garderoben :bump: och skor!!
 
men @cili - dejt? vad kul!! berätta mer gärna om du vill, älskar att höra om folks dejter :bump:
 
men @cili - dejt? vad kul!! berätta mer gärna om du vill, älskar att höra om folks dejter :bump:
Vardags? Var det inte dejt? ;)

Ja alltså det är inte en uttalad dejt, men jag tänker se det som en sån :p
Det är en kille som jobbar på samma företag som jag, men vi jobbar aldrig ihop. För ett tag sen så bytte jag av honom (eller om det var tvärt om) på ett ställe där vi jobbade tillfälligt, och vi snackade en del innan jag/han skulle åka, då hade vi aldrig sagt mer än nåt snabbt hej innan. Nästa gång jag skulle byta av honom stannade han kvar två timmar, eftersom han tydligen tyckte att det var onödigt att åka hem emellan jobbet och den bokade tid han hade på bilverkstaden. Det slutade med att han tog mitt nummer för att säga till när han skaffat Star Wars-filmerna, för det är tydligen skandal att jag inte sett dom.
Så i lördags skickade jag ett sms, vilket ledde till sms fram och tillbaka resten av den dagen. Och sen sa han att han fått hem filmerna nu, och frågade när jag hade tid. Och den tiden är imorgon.
Så han hämtar upp mig på gymmet, och så åker vi hem till mig och kollar på filmer och käkar nån typ av mat. Det + en något flirtig stämning tycker jag gör att det kvalar in till en dejt :D

Men jag vill ha vardagsklädsel. Det är liksom inget "jag hämtar dig kl 20 så åker vi till fina restaurangen där jag bokat bord", för DÅ hade jag haft klänningar att välja mellan :D
 
@cili Men så kul! :bump: Och klart det är en dejt, så hade jag också sett det! Om det är supervarmt tycker jag att klänning absolut är vardagsklädsel, eller ett par snygga shorts och nån topp? Snygga jeans och nån topp?
 
@cili Men så kul! :bump: Och klart det är en dejt, så hade jag också sett det! Om det är supervarmt tycker jag att klänning absolut är vardagsklädsel, eller ett par snygga shorts och nån topp? Snygga jeans och nån topp?
Problemet är att jag inte har några vardagsklänningar ;) Blanka tyger känns alldeles för uppklätt. Funderar på ett par yogashorts. Dom är i mysigt material, sitter bra och är inte fula. Och nån lämplig topp till det. Problemet är bara att shorts lär kännas så jäkla naket, men jeans blir för varmt :p (och jag har inga byxor i andra material utöver mjukisbyxor, och dom blir det definitivt inte!)
 
Problemet är att jag inte har några vardagsklänningar ;) Blanka tyger känns alldeles för uppklätt. Funderar på ett par yogashorts. Dom är i mysigt material, sitter bra och är inte fula. Och nån lämplig topp till det. Problemet är bara att shorts lär kännas så jäkla naket, men jeans blir för varmt :p (och jag har inga byxor i andra material utöver mjukisbyxor, och dom blir det definitivt inte!)
Ah. Enda alternativet då är ju att gå naken.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
506
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 293
· Visningar
50 031
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
474
Senast: hamilton1
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 636
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp