Bukefalos 28 år!

Midsommartråden aka HELGTRÅD!

Vad pratar ni om här egentligen? O_o Dejter iklädda bara rosett eller band som inbjuder till BDSM? :eek:
 
Senast ändrad:
Nu börjar jag bli nervös. Det är jag inte van vid. Nervös är inte mitt personlighetsdrag!
Det tror jag är lite positivt inför en dejt, faktiskt. Det borde ju betyda att man har nån form av intresse i alla fall och därmed bryr sig om hur det går. :)
 
Det tror jag är lite positivt inför en dejt, faktiskt. Det borde ju betyda att man har nån form av intresse i alla fall och därmed bryr sig om hur det går. :)
:D

Nu har jag diskat all disk. Det kändes viktigast. Har plockat upp massa saker här och där (alltså seriöst, det ser ut som ett bombnedslag här, men det är liksom inget äckligt - bara papper och prylar på fel ställen och i oordning). Ska fortsätta plocka ordning på prylar och papper ett tag till så det ser någorlunda vettigt ut.
Tror att jag valt outfit också. Kan ta en bild sen när jag städat upp lite mer. Än så länge är planen ett par ljusgröna jeans och ett svart, löst sittande, halvblankt linne i lite lyxigare kvalitet. Så det ser inte heeelt vardag ut ändå, men samtidigt inte uppklätt :D
Ägnar mig just nu åt att gå runt och töja lite på jeansen. Nytvättade sådana sitter liksom inte alldeles fantastiskt. Och om några timmar kommer dom vara på gränsen till för stora istället :p
 
@cili yay :)
Spännande med dejt :)

Fasen vad kallt det blev nudå helt plötsligt.
Blåser och är svinkallt här idag
Här med, helt sjukt vilken vändning det tog igår. På förmiddagen var jag ute och red i linne, på kvällen var det läge för overall... Vansinnigt. Nu blåser det halv storm och är fem grader ute, så vi har pausat hästeriet lite och intagit soffan med film. ;)
 
Ugh, kanske jag ska ta ett par jeans istället för mina tunna sommarbyxor till föreläsningen ikväll om det är så kallare som ni säger :crazy:
 
Här blåser det också halv storm, och bara 10 grader... Håller mig inne idag, men det är lika bra för då får jag mer plugg gjort :p
 
Lägesrapport: Han är kvar och står just nu och lagar mat :rofl: Själv har jag fyllt mina bihålor med slem och har ont i huvudet :(
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
549
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
68 69 70
Svar
1 388
· Visningar
55 077
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
594
Senast: Lady_S
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 698
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp