Bukefalos 28 år!

Mina hundar ska vara med på...

Macken22

Trådstartare
:eek: Det ringde en tjej idag från SKK som ville ha en foxterrier till domarutbildningen, eller om det var en konferance :confused: . Men de ville väldigt gärna klämma och känna på en foxterrier och då ringer de mig!!!! :)
Bara för att jag bor i närheten och har två stycken. Hanen har jag ställt en hel del med goda resultat (tyvärr är han en ständig nr två, det lyckas alltid finnas en bättre när vi är ute) Ska få visa domarna hur en snygging ser ut!

Jag frågade ifall de ville se en icke rastypisk oxå, och det var inte helt omöjligt. Fast tiken hatar att visa upp sig.
Men jag undrar jag hur det kommer sig att just jag blev utvald :confused:
Men vad roligt det ska bli att få visa upp sin snygging! :D
 
Sv: Mina hundar ska vara med på...

Ja! Jag som lagt utställningarna på hyllan i över ett år... Kanske därför de ringde mig???
Nu blev jag sugen på att ställa honom igen! :d Fast det har inte varit "passande" domare för mig senaste året. Hoppas jag kan ställa lite nästa år, måste genast kolla upp domarlistorna. Har ingen lust att åka till norrland för en "bra" domare. Det saknas bara två cert till championatet, det bara måste jag ha :D
 
Sv: Mina hundar ska vara med på...

Gud nu blir jag så sugen på utställning, jag får hem valpen v.45 så nu ska jag kolla upp valputställningar :)
 
Sv: Mina hundar ska vara med på...

Har kollat domarlistorna, eller snarare de som fanns... Lilla stockholm klingar riktigt bra i mars. Jag har blivit lite kräsen... Vill gärna ha utländska domare, då min hane är av den mindre modellen (helt godkänd storlek, men ser ut som lilleplutt brevid andra) så brukar de vilja ha den mindre modellen då de svenska har blivit lite för stora...

:love: vill oxå ställa valp, när min hane var valp åkte jag på allt... han var alltid bland den 5 BIS-hundarna. bäst var han BIS 2:a!!!! på inofficiella alltså.

Vi kanske syns vid ringarna i vår :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 858
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Jag blir så trött. Jag blir så trött på SKK för att de inte är bättre, jag blir så trött på min rasförening som inte är bättre, jag blir...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 863
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 406
Senast: Viva
·
Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 731
Senast: solrose00
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp