Bukefalos 28 år!

Mögel i stall?

H

HappyBitch

Har en liten fundering hur man märker om det finns mögel i ett stall. Hjälper till & rider en häst i ett stall & när jag kommer därifån luktar det illa om kläderna & hela mig. I ett friskt stall luktar man häst & gott, men det luktar vidrigt. Hur gör man? Har påpekat detta till ägarna, men dom säger att det inte är något... Det mesta är i trä t.o.m. trägolv - hur praktiskt det nu är i ett stall... Kan man kontakta någon? Hjälp! Kan aldrig vara bra för hästarna om det nu är som jag tror... :confused: :crazy:
 
Kan vara dålig ventilation. Tycker att det i stall där luften nästan står still luktar förbannat om kläderna nästan redan innan man kommer in.
Hur ser ventilationen ut. Har de trumma upp genom taket eller inte. Finns det tillräckligt med tilluftöppningar?

//Jocke
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 525
Senast: Nepenthe
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 427
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 318
Senast: Whirlie
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 322
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp