Bukefalos 28 år!

När fick era barn

Golden_Heart

Trådstartare
När fick era barn ha sitt första övernattningskalas?
Hur många barn fick komma?
Hur löste ni allt?

:bow:*tacksam för svar*:bow:
 
Det sovs ofta över men något kalas var det inte. De första övernattningarna skedde när de var i 4-5 årsåldern och det var 1-2 andra barn som sov över - alla kände varandra väl sedan innan.
 
När fick era barn ha sitt första övernattningskalas?
Hur många barn fick komma?
Hur löste ni allt?

:bow:*tacksam för svar*:bow:
När hon fyllde 9. Flickorna i klassen fick komma, med födelsedagsbarnet fyra stycken. Middag, film och sen sov de tillsammans i vardagsrummet. Ett tjejgäng som sovit över flera gånger en å en tidigare. Lätt som en plätt även om jag är ensam förälder.
 
När fick era barn ha sitt första övernattningskalas?
Hur många barn fick komma?
Hur löste ni allt?

:bow:*tacksam för svar*:bow:
Nja några övernattningskalas har vi väl inte haft direkt, äldsta har haft sina 3 tjejkompisar här på film och spakvällar, hon var väl 12 år första gången, sen har det varit lite regelbundet. De sköter sig själva och sover alla fyra i dotterns säng... ;) Den går att dra ut så att den blir 160 bred och så ligger de tvärs över. Ibland är det någon som lägger sig på golvet istället för att det är svalare och mindre trångt.
Sonen har haft kompisar sovit över, 2-3 stycken åt gången och de får man än så länge serva med lite mer mat och sätta lite gränser för mobiler och spel på nätterna.
 
Hade övernattningskalas när äldsta tjejen fyllde 9. 6 tjejer från klassen kom, säger bara aldrig mer! Sista barnet somnade 2 och första vaknade 4 och väckte såklart hela huset :cautious:

Men födelsedagsbarnet var iaf mycket nöjd :up:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 731
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 571
Senast: Eurydome
·
Övr. Barn Är det någon av er som har erfarenheter av hemorrojder på barn? Hur upptäckte ni det? Vad var symptomen? Hur löste ni det? Fick ni hjälp...
Svar
0
· Visningar
601
Senast: Fille
·
Gravid - 1år Barnlängtan börjar komma ikapp mig och huvudet börjar snurra… Det som snurrar mest för tillfället är mina rökande svärföräldrar. Som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp