Bukefalos 28 år!

Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

kl-

har ni träffats ännu?
Blir ju nyfiken :)

Vi ska ju träffas på torsdag! :) Kom med om du vill? 19 på Vapiano Kungsbron tror jag att vi har kommit fram till. Kanske är lättare om man gör en grupptråd på Facebook? Den som vill får gärna lägga till mig, pm:a om namn. :) Det kan ju du också göra om du vill Tjenixen, ingen vet ju vem som är vilket användarnamn ändå, ehh, förutom mitt Comatose som alla kommer veta då! :crazy:
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Kl
Jag behöver träffa nya människor, får jag hänga med någon gång trots att jag är en knatte på 23? Kan inte torsdag men inför eventuella framtida träffar :p

Klart du får följa med (jag förutsätter nu rakt av att vi inte kommer att hata varandra allihop och aldrig mer vilja ses, men det skulle ju förvåna mig om det blev så illa ;) )
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

KL

Jag är hemma sjuk den här veckan och lär inte vara frisk till på torsdag. Så yay me, bästa starten på nya jobbet.

Hoppas jag kan vara med på nästa!

När jag började mitt allra första jobb efter examen blev jag magsjuk söndag kväll. Vilken ångest det var att ringa sig sjuk!!
Krya på dig!
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag åkte faktiskt dit (genomförkyld och vidrig) vilket uppskattades SÅDÄR måste jag säga. Har schysst chef dock som låter mig jobba hemifrån så jag kan ligga på soffan och snörvla istället och läsa in mig på mitt.

Tack kära du! :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Hade nog varit ännu sämre för mig att komma dit med spyhinken under armen :D. Bra att du snörvlar lite hemma. Kanske du är magiskt frisk till på torsdag!
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Har lagt till dig! :) det lättaste är väl att adda varandra på fejjan? Förhopningsvis är man i alla fall liiiiite lik sin profilbild. ;)

Alternativ två är en röd nejlika i knapphålet...?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Haha, som om jag skulle känna igen nån från ett foto :D. Vi kan ju ses utanför dörren till vappan initialt? En grupp förvirrade brudar liksom, svårt att missa :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Kanske du är magiskt frisk till på torsdag!
Håller tummarna för det! :)

Annars får ni försöka ha så trevligt utan mig :( (;))
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Hur ska det gå?!
Vi kommer bara sitta snyftande i en ring och offra pastabitar till Guden av Hälsa för din skull. Kommer bli en tragisk syn! O_o
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag vet. Ni kan lika gärna ställa in.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag ska nog vara hemma från jobbet imorgon till förmån för att ligga i fosterställning under köksbordet. Allt är förstört!!
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

[äsch vi säger ju bara så för att hon ska få känna sig viktig, säg inget bara]
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Tack för PM:et, Comatose, la till dig på fejjan så kanske vi ses på Vapiano :) Är lite blyg fortfarande men det skulle verkligen vara kul att träffa nytt folk :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag kommer nog vara tjejen med andan i halsen.. haha.. Tidsoptimist, javisst. Men det kanske är bra att byta nr så det går att höra av sig, jag pmar mitt.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Äsch vi får väl sitta tysta och glo under lugg på varandra om vi är för blyga :)
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 661
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 504
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: lil-sis
·
Relationer Som rubriken lyder, jag är nyinflyttad till Stockholm för att göra min masterutbildning. Jag flyttade in till min pojkvän som kommer...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp