På ica eller citygross?![]()
Netto såklart!
Alternativt när du är ute och stavgår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På ica eller citygross?![]()
Netto såklart!
Alternativt när du är ute och stavgår![]()
Tack!
Jag bara funderar på vad jag ska göra med den... Kanske dammsuga med den på mig? Bara för att jag kan?![]()
On topic: Någon som har gjort egna inbjudningskort?![]()
Har inte gjort det än, men ska göra. Hur långt i förväg ska man skicka ut inbjudningar? Tänker att vi skickar ut save the date i början på 2015.
OT, visst bor du utanför Uppsala, Skyttorp? Eller har jag tagit helt fel?![]()
Jag var hos guldsmeden i en timma i veckan och mätte och klurade. Kommer ju ärva en vigselring som är gammal och vill ha något som passar till = inget standardsortiment funkar. Tror guldsmeden kan göra något passande i alla fall så känns väldigt bra![]()
Jo i kyrkan! Bokade i maj, men fanns många tider!Åh, vad skönt att höra! Blev lite orolig att man måste boka kyrka och såntdär flera år i förväg typ... (fast ni kanske inte gifte er i kyrkan?) Jag tänker mig att vi gifter oss i maj eller juni... Ska bara fria först, så att jag kan börja diskutera det med sambon också![]()
Jag gjorde egna, inget överdrivet pysslande men det tog ändå tid. Men jag blev nöjd i alla fall!On topic: Någon som har gjort egna inbjudningskort?![]()
@nejlica Åhh spännande!
Jag var hos guldsmeden i en timma i veckan och mätte och klurade. Kommer ju ärva en vigselring som är gammal och vill ha något som passar till = inget standardsortiment funkar. Tror guldsmeden kan göra något passande i alla fall så känns väldigt bra
Nu kommer vi nog inte gifta oss förrän våren/sommaren 2016 men eftersom jag troligtvis kommer planera allt själv gäller det väl att börja i tid..
Hur gör ni för inspiration? Köper bröllopstidningar? Läser bloggar? Fantiserar allt helt fritt?
Och hur är det med bestman och tärn-kläder, vem betalar dem?