Status
Stängd för vidare inlägg.
Om två dagar är året slut. Jag har ingen aning om hur jag ska fira nyåret. Inte alls kanske. Jag kommer ju att sitta ensam hemma som vanligt.

Det här året blev ju aldrig NP-utredningen av. Det senaste beskedet jag fått är att det ska bli av i februari. Sen får man se vad det ger. När jag gör onlinetester så får jag inga höga poäng på varken add eller autism. Men ändå är det dessa som ska utredas.

Kommande år tänkte jag i alla fall odla lite grejer. Det svåra är bara att avgöra hur mycket jag orkar och hinner med. Jag har redan tjuvstartat och sådde tomaten 'Vilma' 21 december. Igår grodde det första fröet av totalt 4 frön. Dessa ska jag odla i kruka tänkte jag. I trädgården har jag flera projektområden och jag har svårt att rikta in mig på det jag orkar och hinner. Entrérabatterna borde jag ju ta tag i. Sen har jag södra sidan av huset som jag också borde ta tag i. De två områdena är ena jävla surdegar som har varit uppe på priolistan i 4 år nu, men som fortfarande inte är gjorda. Jag har börjat, men det har gått segt. Det som verkar betydligt roligare är dock mitt grönsaksland som inte är odlat på två år. Men hinner jag odla det under nästa år? Sen har jag ett område där jag haft parkslide, men som jag lyckats ta död på. Det kom inte upp ett endaste skott från den under det här året. Området ser dock ut som ett slagfält som jag skulle vilja få ordning på. Kanske måste jag prioritera bort det även i år.
 
Senast ändrad:

Jag är så sjukt imponerad att du fick bort parksliden. :up:
Den ”ska”ju inte gå att utrotas. Fattar inte hur du fick bort den.
Det var ett intensivt grävarbete som jag till viss del fick hjälp med. En del parkslide kvävdes bort med presenning och så jord uppepå. Den växte på en rätt begränsad yta.
 
5 tabletter. Muntligt har jag fått information om att jag får ta 8 stycken per dygn som mest, men jag vet då inte i vilket intervall jag får ta dem. Därför har jag aldrig tagit mer än 5.

Jag har haft flytande Theralen för sömnen då och då. Jag ska då ta 1-1,5 ml. Varje ml innehåller 40 mg. Då tar jag alltså det på en gång.

Så du kan säkert ta alla dina tabletter per gång om du har extra tufft.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 046
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 153
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
728
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag studsade up klk 7, för att hinna prata med katten och ta en kopp kaffe. A kom 7.40 och bäddade säng och tog på strumpor. Jag frågade...
Svar
0
· Visningar
586
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp