Off Topic & onödiga inlägg

T

Tinkerbell

Hejsan!

T.ex i tråden om hästmisshandel gick det över till att ha sex med djur, finns det inga moderatorer som håller koll på att det inte blir alldeles för mkt off topic? :mad:

& onödiga inlägg, t.ex när ngn skriver tre meddelanden på raken .. VARFÖR? Bara för att få många inlägg eller? :eek:
 
Sv: Off Topic & onödiga inlägg

Usch vad hemskt att någon svarar på tre separata meddelanden och dessa tre svar råkar hamna direkt efter varandra i tråden.

Jag anser inte att just den tråden är så värst off topic. Då är det mycket värre med alla de trådar som urartar i privat chat som lika gärna hade kunnat ske med PM.
 
Sv: Off Topic & onödiga inlägg

Jag förstår inte vad du menar?
Det förs en diskussion och än har ingen slagit ihjäl någon.
Jag har inte fått några synp. på den som man ska skicka i första hand när det gäller trådar/inlägg som man tycker är fel.
Jag har nu läst hela tråden och ser än så länge ingen anledning att ingripa med att ta bort inlägg.
Att någon svarar med att lägga in flera inlägg på rad är inte förbjudet och jag tror inte att någon tänker på att höja sina inläggssiffror i just denna tråd.

kom gärna med synpunkter via knappen i inlägggen så ska jag titta på dom som du/ni tycker är fel.
 
Sv: Off Topic & onödiga inlägg

Tinkerbell skrev:
finns det inga moderatorer som håller koll på att det inte blir alldeles för mkt off topic? :mad:

Det är ju så att vi moderatorer inte hinner läsa ALLT, vi är ju precis som du en vanlig användare av Bukefalos.

Hittar du en tråd eller ett inlägg som du tycker är fel på något sätt klickar du på den lilla "varningstriangeln" till vänster i inlägget och skriver varför du anser att det är felaktigt placerat eller störande och sänder iväg det så kan moderatorn kolla.

/Anna-Karin
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 498
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 220
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
21 530
Senast: iiantazie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp