Okänt nummer, mitt eget?

Korven

Trådstartare
Det ringer och jag svarar inte då det är ett okänt nummer. Sen när jag kollar upp det är det mitt
eget nummer, hur går det till? Jag har inte slagit numret själv utan telefonen ligger på ett bord långt bort.
 
Jag hade så på en Sony en gång. Fast man behövde trycka in en knapp. Sen ringde det efter en stund.

Tydligen för att man skulle kunna fejka ett samtal ifall man typ behövde komma ifrån en situation eller så :p
 
Vissa telefoner har en "spökringningsfunktion" så att den ringer ett samtal till sig själv typ som ett alarm om man vet att man ska vara någonstans och kan behöva en paus eller ursäkt att gå därifrån :angel:
 
Det hände alltid vid missat samtal och dolt nr eller missat när telefonen varit avstängd när jag hade kombon samsungtelefon och telenor att mitt egna nr ringde. Jag bytte båda och sen dess har det aldrig hänt.
 
Mystiskt @Korven . Jag hade en mystisk grej häromdagen; helt plötsligt ser jag ett för mig helt okänt nummer i samtalsloggen, tror då att nån ringt mig och velat nåt. Ser sen att det ju är JAG som ringt det här för mig helt okända numret :confused:. Hade suttit med telefonen i handen, men helt utan att komma åt skärmen.
 
Mystiskt @Korven . Jag hade en mystisk grej häromdagen; helt plötsligt ser jag ett för mig helt okänt nummer i samtalsloggen, tror då att nån ringt mig och velat nåt. Ser sen att det ju är JAG som ringt det här för mig helt okända numret :confused:. Hade suttit med telefonen i handen, men helt utan att komma åt skärmen.
Det sker en del roliga saker med de här moderna trådlösa , jag har fått in ett foto från en helt främmande människa och storhäst i mitt fotoalbum och det är ingen annan som haft fånen. Den dök upp när jag bytte och jag körde iTunes. Båda fabriksnya och inte utlånade. Tur att man inte har några skumma foton av sig själv när man inte vet var de hamnar :)
 
På en mobil jag hade tidigare så hände det ibland att när jag skulle läsa ett nytt sms så var det ersatt av ett gammalt sms från en helt annan person, och det var alltid samma sms dessutom "Hade varit kul att hänga på men nu kommer det var ur mitt anus och gör så jävla ont så jag får nog avstå". Så jag fick ju ett gott garv varje gång även om det var störigt att det riktiga nya sms:et var borta.
 

Liknande trådar

Tjatter Har senaste tiden blivit uppringd av nummer från Belgien. Svarar inte utan trycker bort det hela tiden, vilket gör att de ringer igen...
Svar
13
· Visningar
7 165
Senast: Otherside
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 057
Senast: Sel
·
  • Omröstning
IT & mobiler Ett antal gånger har jag blivit uppringd av hemliga nummer och oftast har det varit barn som busringt. Jag brukar i regel inte svara på...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 287
Senast: krus
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 732
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp