Om du vore diktator i Sverige, vad skulle du göra?

Sv: Om du vore diktator i Sverige, vad skulle du göra?

El Presidente anser att folket behöver såväl marschmusik, folkmusik och hårdrock i avsevärt mycket större utbud och omfattning än vad som erbjuds genom den kommersiella radion.

El Presidente kommer att tillse att ledningen för varje radiostation som spelar falsetsjungande ynglingar mer än 1 ggr per dygn bestraffas med offentlig spöslitning.

Falsetsjungande ynglingar förmedlar vekhet till folket - folket behöver stål, inte vekhet.
 
Sv: Om du vore diktator i Sverige, vad skulle du göra?

.
Jag skulle starkt överväga behovet av blomvattning i kommunerna - det kostar mycket pengar med två gubbar, en traktor och en tank för att vattna blommor.

Jag skulle måna om dessa gubbar, gubbar behöver sysselsättning och lite snack "man to man", de skulle få leva och om de inte vattnade blommor eller annat skulle jag vara tvungen att ge dem försörjningsstöd, gubbar som mår bra funderar inte på revolution, tanter som har gubbar som mår dåligt blir ilskna/sura tanter.
Sura tanter kan vara lite läbbiga ...
 
Sv: Om du vore diktator i Sverige, vad skulle du göra?

Jag skulle stänga alla kvinnojourer, låsa in alla misshandlande män 2 o 2 i en cell med fri sprit så skulle de kunna puckla på varandra.

Flytta huvudstaden och allt som börjar på riks eller national till Ånge och Rissajaure.

Göra Nådendal tvåspråkigt.

Förbjuda alla bollsporter utan tacklingar.
 
Sv: Om du vore diktator i Sverige, vad skulle du göra?

Min spontana tanke efter att ha läst den här tråden är att jag skulle införa smisk med liten linjal på fingrarna för alla utan humor. :D

Min humor, såklart. Jag är ju diktator!
 
Sv: Om du vore diktator i Sverige, vad skulle du göra?

Min spontana tanke efter att ha läst den här tråden är att jag skulle införa smisk med liten linjal på fingrarna för alla utan humor. :D

Min humor, såklart. Jag är ju diktator!


Redan löst. De är ju rikspuckon och får flytta till Rissajaure. Där kan de sitta och tråka ut varandra.
 
Sv: Om du vore diktator i Sverige, vad skulle du göra?

El Presidente:



Mer musik från forna sekler! Mer folkmusik. Mer hårdrock. Mer kraftwerk. Mer punk. Mer av allt som inte är svensktopp och mespopp.


jag fixar det, härmed bestämmer jag att rammstein på hög volym, the hives
funkar också ska vara motivationsmusik och allmän tempohöjare vid behov
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
16 467
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 782
Senast: verser
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: Lutten
·
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
9
· Visningar
437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp