Om man ska kvalisera sej till FEI på Cponny!

D

dressyrtjej

Hej! jag undrar bara om dom har ändrat reglerna för hur höga procenten måste vara på dom tre LA programen eller är det fortf mins 58%??

*tacksam för svar* :bump:
 
Sv: Om man ska kvalisera sej till FEI på Cponny!

aah.. eller det står inget annat i TR ändringar så..
Och isåfall skulle det ha stått där, men för att vara säker tycker jag att du ska ringa den tävlingsansvariga innan du startar.
 
Sv: Om man ska kvalisera sej till FEI på Cponny!

Enligt nya TR:

För att få starta på nationell- och elittävling i program som innehåller öppna, sluta och enkla byten så måste ekipaget ha fått minst 62,00% på regionaltävling i klasser där dessa rörelser ingår (det står inte hur många klasser du ska ha fått minst 62% i så jag antar att en räcker)

För att få starta övriga klasser på nationell och elittävling ska ekipaget ha uppnått minst 62,00% i LA-klass på regional tävling.

På regional tävling behöver ponny inte kvalificera sig till något program, inte heller FEI:s inledande program för ponnyryttare (som ju är det högsta programmet som får finnas på en regional ponnytävling)
 
Sv: Om man ska kvalisera sej till FEI på Cponny!

min kompis rider ponny och hon kvalifiseraade sig på en tävling på 62 % och hon håller bra koll på läget så det räker
 

Liknande trådar

Ridning Hej, jag ska börja rida fei med min ponny nu om ca en månad. Jag inser själv att jag måste rida mer och inte bara kan åka runt och...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Amanda_F
·
Hemmet Jag är 30+ med råge men har ändå noll erfarenhet av detta med huslån, och mina bankkontakter initierade av mig själv kan jag räkna på...
2
Svar
20
· Visningar
1 410
Senast: Amha
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 485
Senast: Elendil
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp