Bukefalos 25 år!

Omkostnader för 2 dagars studier på Strömsholm?

Diremone

Trådstartare
Jag funderar på att söka en distansutbildning på Strömsholm som har ett antal fysiska träffar på plats. Håller på att räkna lite på kostnaden och tänker att här säkert är flera som gått utbildningar på Strömsholm med liknande upplägg. Är det någon som har koll på vad 2 dagars studier på plats brukar gå på med mat och boende (1 eller 2 nätter)?
Undrar också när skoldagen brukar börja första dagen? Funderar på om det finns utrymme för att åka dit på morgonen samma dag 🙂

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel
Dagbok Idag kom jag inte upp ur sängen förrän vid halv två. Motivationen saknades. Ute har det varit soligt till och från hela dagen...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
11 587
Skola&Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
1 731
Hundavel&Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 169
Kropp&Själ Hej, Under 1 års tid har jag gått runt och ständigt funderat över vad jag ska göra med mitt liv (kortsiktigt), flytta, plugga, jobba...
Svar
12
· Visningar
698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Ny färg på olästa notiser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 25
  • plastband i butik?
  • Vad gör vi? Del CXXXVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat