• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare SaraXX
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 468
  • Visningar Visningar 12 883

Bukefalos 30 år!

Exet ska komma hit och fika (mest för att han vill träffa barnen) och jag inser att jag sa en tid mitt i skiathlon! Hur dum får man bli?

Ja vilken vändning av spelet jämfört med igår för Wranå! Och Jesper Tjäder vidare till final efter en tredjeplats i Slopestyle kvalet så alltigenom en bra dag. Hockeyn kan de väl knappast tappa nu heller.

Hoppas Svahn presterar bra och kan åka stafetten. Ilar känns aldrig pålitlig och är verkligen ingen mästerskapsåkare. Vill se Svahn - Frida - Ebba - Jonna som det ser ut nu (fast kanske byta plats på Frida och Ebba).

Blev oväntat rörd av skridskon :laugh: guldet och olympiskt rekord till italienskan, på hennes födelsedag 🥳

Jag har ingen lust att se på OS. Konstigt, brukar alltid kolla så mycket jag kan. Men nu känns det bara blä. Kanske känns mer intressant när det blir individuell isdans, är ju svenskar med då, och curlingfinaler, om svenskarna når dit.

Gillar ändå den djupa sucken i början av sändningen för backhoppningen ^^
Jag är ingen sportperson, men tänkte att det skulle vara lite coolt att se backhoppningen. Har även kikat lite på curlingen, min favoritsport under vinteros

Liknande trådar

• Bukefalos bokbingo 1 augusti 2026 till 31 januari 2027
  • Bukefalos bokbingo 1 februari till 31 juli 2026
  • Buke mot Earth Overshoot Day
  • Biltält

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat