Bukefalos 28 år!

OS Tokyo 2020 / 2021

Ja är det nån som ska ställa klockan för handbollen imorgon? 😅

Känns svårt med medalj men allt kan ju hända.
 
Silvermedaljörens vinkande på träningskompisen i kampen om medaljerna 😅😍 han måste ju varit rätt trött själv liksom.
 
Jag överväger att orka kolla på de andra grenarna också på femkampen, men när det gäller fäktning och skytte kommer jag nog inte ens fatta vilken nivå det är på.

Jag har nu försökt hitta lite nivåkrav för att tävla i landslaget :D
Riktmärke för simning är för kvinnliga seniorer 2,20 min (åtminstone antar jag att det är minuter :p ).
För laser-run är riktmärket 13,30 min.
Jag tycker att springskyttet verkar ganska tight tidsmässigt :confused:
Nåja, det är väl bara att börja träna :D

Gällande fäktning och ridning står det såhär:
För seniorer och juniorer gäller att styrelse/förbundskapten/huvudtränare utser landslag på individuell basis då även fäktning och ridning tillkommer, dock finns riktvärden även för dessa klasser.
 
För mig är det fortfarande en hel mobilsida. Dock är det ju ”gamla nyheter” vid det här laget så det har knuffats ned lite. Så har det sett ut vid övriga silver också, så tror inte det är unikt för ridsporten faktiskt. :)
Jag hoppas du har rätt. Tycker det verkar stå om andra sporters prestationer högst upp på sidan väldigt länge, men kanske mest tajmar dåligt när jag tittar runt på nätet.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
506
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
809
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 861
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 135
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp