Nå, har ni börjat ladda inför ikväll?
Vad tror ni om kvällens medverkanden? Vilka vinner? Och vad säger ni om artisten?
http://www.svt.se/pa-sparet/se-program/tabla/
Jag hejjar på F&F igen! Tycker de är grymt sköna, speciellt i sånna här program
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nå, har ni börjat ladda inför ikväll?
Vad tror ni om kvällens medverkanden? Vilka vinner? Och vad säger ni om artisten?
http://www.svt.se/pa-sparet/se-program/tabla/
Jag är mest nyfiken på om F&F har bytt kläder, för premiären och detta avsnitt spelades in samma dag![]()
kommer hejapå Epstein & Nordegren, älskar deras radioprogram. Artisten har jag aldrig hört talas om, men det är inte så konstigt, har noll koll på sånt![]()
De brukar säga till deltagarna att ha med sig andra kläder då de spelar in flera avsnitt i rad så antagligen kommer de ha gjort det.Jag är mest nyfiken på om F&F har bytt kläder, för premiären och detta avsnitt spelades in samma dag![]()
Åh vad kul det låter!Dels vet jag vem som vinner ikväll för jag sitter i publiken nästa veckaOch dels har jag suttit med i fokusgrupper under våren och har "varit i" femton städer eller så som kommer att dyka upp under säsongen. Men det är lika roligt ändå
![]()
Artisten har jag aldrig hört talas om, men det är inte så konstigt, har noll koll på sånt![]()
Är det inte han, Lilla fågel blå? Eller tänker jag på fel gubbe nu...?
Ah, men då hade jag rätt ansikte fel låt ser jag nu efter en googlingNu tänker du på fel gubbeLilla fågel blå är Staffan Hellstrand. Stefan Sundström verkar vara mer av en mångsysslare (han har varit med i Eva och Adam-serien och filmen
) som är lite rockgubbig/proggig.
Sjunga kunde han inte iaf.. *tant muttrar*Ah, men då hade jag rätt ansikte fel låt ser jag nu efter en googlingalla dessa gubbar
![]()
De brukar säga till deltagarna att ha med sig andra kläder då de spelar in flera avsnitt i rad så antagligen kommer de ha gjort det.
Haha du kom ihåg vad de hade förra veckanDe hade samma kläder
Dock hade domarduon bytt!
Tog förövrigt Seoul på 10!
Åh vad kul det låter!
Fick du tag i biljetter på samma sätt som @VLMF och hur hamnade du i en fokusgrupp?![]()