Bukefalos 28 år!

Pärlspont

iNHALE

Trådstartare
Pga en vattenläcka ska vi med tiden renovera i hallen, tapeten har blivit ful och gipsskivorna kommer nog behöva bytas de också. Jag är lite sugen på pärlspont eller någon annan typ av spont istället för tapet. Jag är värdelös på att tapetsera och att hyra in hantverkare som ska göra jobbet känns onödigt dyrt. Men hur svårt är det att sätta spont egentligen för en hemmapulare jämfört med att tapetsera? Tänker främst runt dörrkarmar, fönster osv. Rummet är ca 20 kvm och det är ca 2m i takhöjd.
 

Liknande trådar

Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 577
Senast: Ullmerkott
·
Hemmet På senaste tiden har jag fått ett abnormt intresse för att förkovra mig i hur man bor kvadratsmart. Jag står nämligen inför det faktum...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 941
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Jag har ju ett helt hus att måla/tapetsera, och jag behöver ofta mogna in i sådana beslut. Så jag vill gärna ha era erfarenheter vad...
2 3
Svar
47
· Visningar
13 885
Senast: Chili
·
Hemmet Om ni hade köpt en gård i stort renoveringsbehov, men bara interiört, hur mycket hade ni velat ha rent pengamässigt för att genomföra...
Svar
13
· Visningar
3 221
Senast: Roxer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp