Pelle Svanslös och Ficktjuven *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast du hade ju själv glömt :p

Dessutom vill jag minnas att du skickade PM till mig efter att jag röstat! ;)

Hysch, det talar vi tyst om ;)

Ehh, jag tror nog vi går på Habinas linje att mitt PM inte kom fram förrän efter att du röstat, men att jag skickade det innan :p
 
@Sasse - eh, insåg precis att du var med och röstade ut din egen tvilling? Vadan detta?

jag är visserligen inte Sasse, men det är väl ett tecken på att allt kan hända i en ulvlek! ;)
Vissa misstag, såsom att tjuvar äter ulvar och att tvillingar råkar rösta ut sin egen tvilling händer liksom...
 
@Sasse - eh, insåg precis att du var med och röstade ut din egen tvilling? Vadan detta?
Jag var tvungen att rösta och valde mellan habina och Vira, tyckte det var en bra idé att rösta på min tvilling så inte ni ulvar skulle se något samband med oss vid ett senare tillfälle i leken :) Jag visste väl inte att hon skulle börja skriva märkliga saker som fick folk att rösta på henne :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 273
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 491
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 047
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 290
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp