Pelle Svanslös och Ficktjuven *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
QUOTE="dramatik, post: 16433970, member: 19845"]Bara lite;) Däremot flinade jag lite när Sasse tyckte jag var så god :p


Jaaa att Sasse fullständigt godförklar dig gjorde mig nervös! Sass gör iofs alltid mig nervös :p

Men du är härmed på min "liteALDRIGpåiulv-lek" -lista tillsammans med Mammas och Sasse :cool:[/QUOTE]
Visst hade du extraröst att lägga?
 
Du spelade himla smart. Jag hade lätt gått på det om inte jag varit spion och vetat att MM var siaren.
Men nu visste jag ju att MM inte var ond och att du gick på så dant det var därför som jag hade dig som huvudmisstänkt.

Även om mina tankar om Sasse också fanns i bakgrunden

Jag fattade inte förrän på slutet att du var spion, var inställd på att Mumorsan var det i och med att hon trodde MM kunde vara siare först. Haha ja, jag förstod ju att jag inte skulle vinna precis, men det var ändå kul att se hur länge jag kunde hålla mig kvar:)
 
QUOTE="dramatik, post: 16433970, member: 19845"]Bara lite;) Däremot flinade jag lite när Sasse tyckte jag var så god :p


Jaaa att Sasse fullständigt godförklar dig gjorde mig nervös! Sass gör iofs alltid mig nervös :p

Men du är härmed på min "liteALDRIGpåiulv-lek" -lista tillsammans med Mammas och Sasse :cool:[/QUOTE]

Det har du sagt förr:p
 
@cirkus

Men bara för att du släppte misstankarna på mig, kunde jag inte vara säker på att du var god. :p Jag tänkte att jag faktiskt började skriva något bra eftersom jag plötsligt inte verkade så farlig i allas ögon. ;)
 
@cirkus

Men bara för att du släppte misstankarna på mig, kunde jag inte vara säker på att du var god. :p Jag tänkte att jag faktiskt började skriva något bra eftersom jag plötsligt inte verkade så farlig i allas ögon. ;)

Ha ha!
Faktiskt så SKREV du bra saker! Bara för att man vet att någon är siad god så räcker ju inte det riktigt, man (jag) vill i allafall teoria runt den gode som just god i allafall
 
Egentligen ville jag äta OOS för att visa att jag var tjuv, men det vågade jag inte för jag förstod att det skulle framkomma i tråden att det var tjuven som ätit. Så då trodde jag att alla snabbt skulle kopplat det. Därför kollade jag vilka som röstat på ensamma och då tänkte jag typ bra, då äter jag Myrten och sen får jag alla att tro att MM är tjuven så får jag två goda i en smäll. Och så skulle ulvarna fatta att jag var tjuv genom att jag drog upp att MM nog var tjuven och när MM var död och visade sig vara siare skulle ni förstå vem jag var kanske. Men sen åt jag dig och så lynchades bumpo och då var det kört:mad: Jag kunde lika bra ha käkat OOS från början tror jag:D

Varför vågade du inte äta OOS?

Du hade ju samma teori när jag åt dig, att det var för att visa mig genom att jag röstade på dig. Fast varken jag eller någon god hade en tanke på det. Alltså jag åt ju dig för att jag trodde att du var god eftersom Hedinn misstänkt dig och sen inte skrivit nåt mer.

Bumpo skrev ett inlägg innan DL där hon tog upp lämpliga att käka :p
 
Åh, äntligen hemma igen! Varit iväg på hästtävlingar sen sex i morse O_o Så det var nog tur jag åkte ut igår för jag hade verkligen inte haft tid till leken idag :p

Tack för en rolig lek allihopa :)

Å det var så kul att jag siade dig första natten @cirkus , det kändes som jag satt på dubbel info beroende på hur du resonerade över alla.
Så det var inte speciellt svårt att lista ut att boven var Dramatik, men så sa du knappt inget om OutOfService så jag körde uteslutningsmetoden där.
 
Varför vågade du inte äta OOS?

Du hade ju samma teori när jag åt dig, att det var för att visa mig genom att jag röstade på dig. Fast varken jag eller någon god hade en tanke på det. Alltså jag åt ju dig för att jag trodde att du var god eftersom Hedinn misstänkt dig och sen inte skrivit nåt mer.

Bumpo skrev ett inlägg innan DL där hon tog upp lämpliga att käka :p

För jag trodde att det skulle synas alldeles för tydligt. Men med facit i hand hade jag lika gärna kunnat äta OOS direkt, som sagt:) Haha, bumpos
inlägg missade jag isf.
 
Sorry att jag försvann så abrupt! Hade jag vetat att Niyama hade hoppat in så omgående hade jag inte lagt den där panikrösten... muttermutter... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 273
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 491
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 047
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 290
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Att hyra ut hus
  • Eurovision Song Contest 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp