Pendla ofta(re) och kortare resor till annat land? Vad tänka på?

https://www.amazon.co.uk/ShuSac-Wom...94694&sr=1-1-fkmr0&keywords=Shusac+black&th=1

Denna ska inhandlas! Sedan är allt klappat och klart. Åkt nu med endast handbagage och det gick toppen. Ska lämna underkläder fö en vecka, samt några tröjor nästa gång. Har en ganska liten tote som får plats vid mina fötter.

Dock undrar jag, mina bra hörlurar viks ihop, inte plattas till som många andra. Dock de som jag har som plattas till kan jag inte köra med kabel. Är det ok med trådlösa lurar vid start och landning? Hade vart så mycket enklare i packningen....

Nu börjar poängen på medlemsskapet trilla in hoppas på många bra rabatter :idea:

Tack alla underbara som hjälpt mig! Så enormt mycket värt, jag vågade och nu är det bestämt med minst en resa i månaden för mig.... :heartheart:heart
 
@95johsv Ah, gud vad besvärligt att ta med.

Jag lägger mina pumps i nån vanlig påse bara, typ en systemetkasse eller nån dustbag från nån väska jag köpt. Jag har funderat på att köpa nån snajdig, fin skopåse men det har inte blivit av än :D.

Nåt sånt här vore ju schysst!

Sept%20%2014%20photos%20057%20(2)-550x675.jpg



:up:

Tipsar om denna; https://www.amazon.co.uk/ShuSac-Wom...94694&sr=1-1-fkmr0&keywords=Shusac+black&th=1 Verkar grym!
 
Uppdaterar här igen, allt rullar på!

Tyvärr kommer jobbet bli än mer resande till olika ställen så det innebär förändringar. Börjar fundera om det kanske tar knäcken på allt?

Dessutom börjar planeringen bli väl kortsiktig. Dvs att runt allt i hemmet blir väldigt jobbigt när man inte har resorna planerade i god tid. En fördel är ju iofs att jag också kan vara flexibel, men tyvärr har den flexibiliteten bara inneburit att jag inte kommer iväg.

Skopåsen är förresten helt suverän!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 894
Senast: hundtant
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 326
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 041
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 046
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp