Perspektiv på boende

Maken till beslutsångest har jag aldrig varit med om.

Vi bestämde oss idag för att flytta, vi har dock inte meddelat än.
Diskmaskin löser sig, sambon kommer ha plats för sin båt och jag kommer få prova på att bo granne med stallet.

Så varför är jag inte glad och lättad? Är det separationen som är jobbig eller är det fel beslut? Ena stunden känns det skitbra, nästa stund får jag ont i magen.
Jag tror ni kommer trivas som fisken i vattnet, tillgång till en gård utan att själv behöva ta ansvaret för drift och underhåll låter inte dumt :)
 
Tack hörrni! Precis vad jag behöver höra.
Jag inser att det är ett lyxproblem men det var riktigt jobbigt att besluta, mycket pga trygghet och separationsångest tror jag. Men jag har ju min sambo och det viktigaste av allt är faktiskt att vi har varandra.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Habina
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 316
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 490
Senast: Glimra
·
Hemmet Hittade ingen bra rubrik men denna får duga... Jag är uppväxt i villa men har på min höjd bott i BR-radhus själv. Jag gillar inte...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
13 229
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Burkfisk
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp