Fångade första gohsttype sen uppdragen började!! Yay!! Bara 19 kvar!!![]()
Har inte hittat en enda.
Var kan man fynda dessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fångade första gohsttype sen uppdragen började!! Yay!! Bara 19 kvar!!![]()
KyrkogårdarHar inte hittat en enda.
Var kan man fynda dessa?
De säger mitt i natten eller runt kyrkogårdar. Den här hittade jag vid vattnet mitt på dagen en solig dag...Har inte hittat en enda.
Var kan man fynda dessa?
Och raids, samt håll koll på vilka uppdrag som kan ge en sån att fångaHar inte hittat en enda.
Var kan man fynda dessa?
Kyrkogårdar![]()
Är nästan dagligen på kyrkogårdar....De säger mitt i natten eller runt kyrkogårdar. Den här hittade jag vid vattnet mitt på dagen en solig dag...
Är nästan dagligen på kyrkogårdar....
Wihoo!!! Nån som vet vilka uppdrag som kommer efter sen?Äntligen hittade jag en Ditto! Ska "bara" fånga 9 ghostpokemon till en har jag klarat de uppdraget![]()
A Mythical Discovery' Step 1 of 8Wihoo!!! Nån som vet vilka uppdrag som kommer efter sen?
A Mythical Discovery' Step 1 of 8
Rewards: 500XP per step; 10x Great Ball, 1x Incubator, Lure Module x3
- Spin 5 PokéStops
- Catch 10 Pokémon
- Transfer 5 Pokémon
'A Mythical Discovery' Step 2 of 8
Rewards: 1000XP per step; 2000 Stardust, Incense x3, Great Balls x20
- Earn 2 Candy walking your Buddy
- Make 10 Great Throws
- Hatch 3 Eggs
'A Mythical Discovery' Step 3 of 8
Rewards: 1500XP per step; 1x Fast TM, 1x Charge TM, 2x Star Pieces
'A Mythical Discovery' Step 4 of 8
Rewards: 2000XP per step; 4000 Stardust, 3x Lure Modules, 20x Great Balls
'A Mythical Discovery' Step 5 of 8
Rewards: 2500XP per step; 1x Premium Raid Pass, 1x Lucky Egg, 15x Revives
- Catch a Ditto
- Catch 10 Ghost-Type Pokémon
- Perform 20 Great Throws
'A Mythical Discovery' Step 6 of 8
Rewards: 3000XP per step; 6000 Stardust, 5x Rare Candy, 3x Incense
'A Mythical Discovery' Step 7 of 8
Rewards: 3500XP per step; 8000 Stardust, 5x Great Ball, Mew
'A Mythical Discovery' Step 8 of 8
Rewards: 4000XP, 10,000 Stardust, 1x Super Incubator, 20x Mew Candy
- Catch Mew (don't worry, there's a zero percent flee rate!)
Jag sitter fast i uppdraget efter dig, har 5 raids kvar, jag är sällan ute på stan "lite när som", så när jag väl är ute har jag oftast inte sån tur att det är några raids igång.Tack!
Ingen som lät helt omöjlig faktiskt. Ganska roliga också. Ska bara komma förbi dessa eländiga spöken!
Är ganska ofta låga rädd här i byn så tror inte det kommer vara nått problem. Har iaf 8 gym ganska nära varandra, bra med turistort!Jag sitter fast i uppdraget efter dig, har 5 raids kvar, jag är sällan ute på stan "lite när som", så när jag väl är ute har jag oftast inte sån tur att det är några raids igång.
Tappar du tålamodet så gå till en raid i god tid. Hoppa in i raiden med skitpokémon (tänk x antal pidgeys som kan kastas efteråt), låt allihop dö och plocka ihop nya när du står i lobbyn. Gå inte in i raiden igen förrän det är några sekunder kvar. Gå in, förlora och kör om igen tills du fått ihop dina raids.Jag sitter fast i uppdraget efter dig, har 5 raids kvar, jag är sällan ute på stan "lite när som", så när jag väl är ute har jag oftast inte sån tur att det är några raids igång.
Om du sparar dust är helt upp till dig. Många tänker väl på IV och pokémonens level där och då får man vänta till man är på lvl 20 har jag för mig. Kör på det du tycker är kul säger jag, går alltid att samla mer dust.Nybörjarfrågor kommer här;
Är på level 15 nu. Började i söndags mest för motionens skull. Men det här är ju jätteroligt! Gick en mil igår, bara sådär. Toppen!
Jag har inte levlat up ngn än för ngn poke än för det var ngn som sa att man ska spara på stardusten. Min bästa är en stantler med ett CP på 1020 men den får jag inte levla än. Min näst bästa är en mr Mime på 744. Ska man levla eller träna dem på gym?
Jag valde en magikarp som Buddy. Är det bra, fast det är drygt med att vänta på 400 candies?
Jag läste om spökhus i trådens start. Är det eventgrej eller finns de hela tiden?
Vilken sida ska man hänga på för att se news?
Är det ngn skillnad på raid och battle?
Om ngn skulle vilja bli min vän, trots att jag är en newbie har jag koden 8104 4685 6820 Jag heter Nuppepuppis. Vi kanske kan bortse från att det kanske inte är det coolaste namnet![]()
Ah, attans!@gul_zebra fick det tipset av en kompis, men tydligen ska det inte fungera längre.
Har du provat döpa de? https://www.eurogamer.net/articles/...volve-eevee-into-vaporeon-jolteon-and-flareonAlltså jag vet inte hur många Eevee jag evolvat nu och får bara Flareon, Vaporeon eller JolteonMåste man göra nåt speciellt för att få Espeon och Umbreon?
![]()