Pokémon Go del 3

Nu har jag bara ett uppdrag kvar på jump start. Trodde det värsta var förbi när jag gjort alla kompis-grejer (hatar att det finns uppdrag som kräver att man känner folk..) men nu är det den med en raid på minst nivå 3 och den är nog värre för mig. Jag hatar att raida! Har haft ett annat uppdrag i typ ett år som inkluderar raids och jag är inte ens halvvägs :rofl: Och nu ska man ju vinna också, så jag kan inte bara köra igång en och sen gå därifrån. Suck!
 
Jag la precis till ett par från de senaste sidorna i tråden :) Ohwellccl 5175 5438 9106

Hej
Har precis börjat spela men la till dig som vän om det är ok med dig? Spelar inte super mycket men har i uppdrag att skaffa en ny vän. Heter maznus i spelet. 657669820264
 
Nu har jag bara ett uppdrag kvar på jump start. Trodde det värsta var förbi när jag gjort alla kompis-grejer (hatar att det finns uppdrag som kräver att man känner folk..) men nu är det den med en raid på minst nivå 3 och den är nog värre för mig. Jag hatar att raida! Har haft ett annat uppdrag i typ ett år som inkluderar raids och jag är inte ens halvvägs :rofl: Och nu ska man ju vinna också, så jag kan inte bara köra igång en och sen gå därifrån. Suck!

Jag blir lite stressad av raidsen. Vi spelar hela familjen så raids upp till nivå 4 klarar vi oftast. Men level 5 klarar vi inte. Min kompis spelar, men det är lite svårt att tajma in och bestämma träff. Båda har familj, jobb osv.
Idag raidade vi 3 legendariska. Jag fick ingen! Så jävla surt!
 
Har flera uppdrag där det ska tradas pokemon, men jag har ingen vän som bor nära :arghh:

Jag löste det genom att låna en i familjens telefon och skapa ett nytt konto där. Vi hade ändå en biltur med lite shopping framför oss och den tiden räckte för att komma upp i lvl 10 och då var det bara att köra. Hatar verkligen de där uppdragen där man måste interagera med andra!
 
Halloj! Jag är Nuppepuppis och undrar om jag blivit vän med följande här på buke; annzastories, galant16, eydis, grodan 454, vikarl03, zassandra?

Jag tänkte om ni ville samordna med ägg?

(Ja, jag har haft en jättepaus. 😔 Men nu är jag på G igen! )
 
Vad tycker ni om det senaste uppdraget, A Troubling Situation? Jag tycker det är trist för det är så ont om pokestops där jag bor. I centrala Göteborg skulle ju uppdraget vara lösbart, men där jag bor känns det helt hopplöst.
 
Halloj! Jag är Nuppepuppis och undrar om jag blivit vän med följande här på buke; annzastories, galant16, eydis, grodan 454, vikarl03, zassandra?

Jag tänkte om ni ville samordna med ägg?

(Ja, jag har haft en jättepaus. 😔 Men nu är jag på G igen! )
Vi har en dag till bästis. Vi kanske kan ta det på cd nu på lördag
 
Jag vet inte om jag är helt inkompetent, eller om något bara är fel. Men en lure, visst ska jag kunna lägga dom på alla pokestop? För jag har aldrig lyckats, det går inte.

Vad gör jag för fel?

Jag vill uppgradera mina eeve 😁
 
Jag vet inte om jag är helt inkompetent, eller om något bara är fel. Men en lure, visst ska jag kunna lägga dom på alla pokestop? För jag har aldrig lyckats, det går inte.

Vad gör jag för fel?

Jag vill uppgradera mina eeve 😁
Ja, det går på alla stop. Hur har du gjort?
 
Känns som jag testat på alla sätt. Både innan och efter jag snurrat. Men den står som "skuggad" i ryggsäcken vårt jag än befinner mig. Alltså "kan ej använda".
Du använder den i stoppet, inte ryggsäcken. När du är inne på stoppet har du en liten vit knapp ovanför skivan du snurrar. Klicka där så får du välja din lure :)
Edit: Eller så kanske knappen är under skivan... Nåt sånt iaf! :D
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 953
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
418
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 942
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp