Känns förvisso inte så smart att spela spel på mobilen samtidigt som man kör förstås.![]()
Såklart inte! Men körde på en grusväg i skogen där det var 30 å hade ingen bakom mig så kunde stanna utan problem mitt i vägen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns förvisso inte så smart att spela spel på mobilen samtidigt som man kör förstås.![]()
Ligger tyvärr något i det där, märks ganska tydligt i trafiken..Det är väldigt sällan folk använder sunt förnuft nuförtiden så nä, det tror jag tyvärr inte.
Men ändå, man tror att inget kommer hända för att man är själv och det går så långsamt. Lagen är lite luddigt utformad som den är, så enligt den nuvarande är det okej så länge det inte stör att framföra fordonet, vilket jag personligen tycker är fel, men men. Får hoppas det inte händer några olyckor pga spelet.Såklart inte! Men körde på en grusväg i skogen där det var 30 å hade ingen bakom mig så kunde stanna utan problem mitt i vägen![]()
Men ändå, man tror att inget kommer hända för att man är själv och det går så långsamt. Lagen är lite luddigt utformad som den är, så enligt den nuvarande är det okej så länge det inte stör att framföra fordonet, vilket jag personligen tycker är fel, men men. Får hoppas det inte händer några olyckor pga spelet.
Batteriet tar nog snabbt slut. Jag grämer mig för att jag bor i en håla![]()
Skrev inget om dig personligen utan mer allmänt om hur jag sett andra göra. Rätt skrämmande när man ser folk på motorvägen som sitter med näsan i mobilen och kör bil samtidigt...Alltså jag stannade ju bilen helt när jag hörde att det plingade till i mobilen. Inte så att jag sitter och kör och fångar samtidigt. Men förstår att folk kan bli helt inne i spelet och glömma bort allt runt omkring.
Fånga alla du ser! Du får både exp när du fångar de och sen säljer du alla utom de svagaste för godisar så du kan utveckla den starkaste/uppgradera den (om det inte går att utveckla den mer). Finns ingen anledning att INTE fånga alla pokemon du ser, förutom om du har jättelångt till närmaste pokestop och börjar få slut på bollar.Alltså en tanke, ska man fånga många av samma sort eller räcker det med en? eller varför ska jag ha fler?
@YaHilweh Jag upptäckte tidigare idag att det är bra att fånga flera om man vill utveckla dem. För för varje man fångar får man nån slags godis som man sedan kan använda för detgjorde caterpie till metapod på det sättet
![]()
Man fångar alla och skickar de sämsta till professorn, och utvecklar den bästa baraAlltså en tanke, ska man fånga många av samma sort eller räcker det med en? eller varför ska jag ha fler?
Fångade du den så eller har du kört power up?(ursäktar stor bild, har en stor telefon
)
![]()
Power up.Fångade du den så eller har du kört power up?![]()
Power up.Fångade en Eevee som jag sen upgraderade till Vapereon, och sen power up;ade jag den kanske 5-6 gånger? Nu vill jag bara bli högre level så jag kan fortsätta.
![]()