Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet man vilka som är bra och dåliga? Jag har tex en dublett. Den ena cp 23 och den andra 26. Spelar typ siffrorna vid egenskaper lite längre ner ngn roll? De verkade ha olika egenskaper?
Jag har aldrig spelat pokemon som yngre så de olika namnen säger mig absolut ingenting.
Hur hög cp bör ngn ha för att man ska satsa något på den? Har en på drygt 100 är det ok för att mata med godis?
Känner att jag har hur mkt frpgor som helst innan jag förstår hela poängen med spelet.![]()
Fånga alla pokemons du ser. Ju högt CP ju bättre. Men de med lägre CP, siffran du pratar om, kan du byta in mot pokegodis. Eller något sådant heter det. Och med dem kan du utveckla dina sparade pokemons.
Jo, men är det den enda siffran man ska gå efter när jag nu tex har två som är väldigt nära varandra.
Och var ser jag hur mkt godis jag har för att kunna utveckla pokemonsen?
Du behöver stoppa in ägget i en incubator och sen är det bara att traska påPerfekt att ta med sig lillungen på pokemonjakt.Så slipper man bli helt idiotförklarad på byn.
Besökte våra två närmaste stopp (det närmaste fick vi förbi på hemvägen också) och fick tag på två ägg. Jag är helt nollade på det här, måste man göra något med dom för att starta kläckningen? Och måste jag promenera 5 km på en gång?![]()
Nu under veckan ska jag börja springa. Perfekt att kläcka ägg under tiden.Du behöver stoppa in ägget i en incubator och sen är det bara att traska påDu behöver inte gå alla km på en gång men du behöver ha appen öppen och det går inte att åka bil fortare än 20 km/h för att kunna tillgodogöra sig kilometrarna
![]()
Stoppen är vad jag har sett alltid någon form av kännemärke, typ en skylt, en staty, eller något sånt. Som någon fotat för det andra spelet Pokemon Go lånar data från. Kanske inte funnits några spelare av det spelet där du bor?Alltså det här med 'nearby' rutan, var hittar man den? Det är typ helt öde på min karta, inget stop eller sånt där ställe med löv där det visst ska vara större sannolikhet att hitta demMen har inte varit ute och gått något än heller mer än i hästhagen (ett par 100 m bort)
När det är rosa blad så har någon lagt ut "lures" på det pokestopet. Då kommer det extra många pokemons dit under 30 min.Stoppen är vad jag har sett alltid någon form av kännemärke, typ en skylt, en staty, eller något sånt. Som någon fotat för det andra spelet Pokemon Go lånar data från. Kanske inte funnits några spelare av det spelet där du bor?
Det är halva nöjet tycker jag, stadsvandringen man får på köpet, har fått se en massa fina detaljer på husen och konstverk som jag inte riktigt tänkt på förut, till vardags knatar man ju bara förbi utan att titta upp på fasaderna.
En fråga, när jag var ute och gick nu fanns det väldigt få Pokémons, fyra av fem stops hade inga. Tar de slut om många spelar samtidigt eller vad? Däremot var en del stops omsvärmade av rosa prickar, som blomblad ungefär. Vad betyder det?
Stopen jag åkte förbi var ett museum och en kyrkaStoppen är vad jag har sett alltid någon form av kännemärke, typ en skylt, en staty, eller något sånt. Som någon fotat för det andra spelet Pokemon Go lånar data från. Kanske inte funnits några spelare av det spelet där du bor?
Det är halva nöjet tycker jag, stadsvandringen man får på köpet, har fått se en massa fina detaljer på husen och konstverk som jag inte riktigt tänkt på förut, till vardags knatar man ju bara förbi utan att titta upp på fasaderna.
En fråga, när jag var ute och gick nu fanns det väldigt få Pokémons, fyra av fem stops hade inga. Tar de slut om många spelar samtidigt eller vad? Däremot var en del stops omsvärmade av rosa prickar, som blomblad ungefär. Vad betyder det?
Näää, det är inte sant.....![]()
Någon hade lagt ut lures vid tre pokestops. Bilen i mitten är parkerad. Folk är galna.![]()
Stopen jag åkte förbi var ett museum och en kyrka
Finns det pokemon vid stopsen också? Trodde det var bollar och andra grejer man hittade där?
När det är rosa blad så har någon lagt ut "lures" på det pokestopet. Då kommer det extra många pokemons dit under 30 min.
Och pokemonsen finns överallt inte bara vid pokestopsen.![]()
Jag tror jag fick en lure när jag snurrade på ett stopp, nån rosa grej iaf? Men då vet jag, skulle väl ha letat lite mer kring de stoppen då kanske!
Och så är där nån fladdermus som är helt omöjlig att fånga, kastade säkert tio bollar på den utan att lyckas!![]()