Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eeveelution är ju de bästa pokemon everJag är så jävla besatt av Eevee.
Vill ha hundra stycken, tack på förhand.
Sitter på jobbet så kom en som skulle regga sej... Kolla va nära en Lure du är ...
Swooooop ... Så stod jag där och fick 4 pokemons... Vi "tog" likadana hela tiden...
Den fick dock 237CP på de jag fick 37 typ... Men så är jag ju bara level 5...![]()
Jag är så jävla besatt av Eevee.
Vill ha hundra stycken, tack på förhand.
Jag med. Har inte träffat på en enda. Måste nog åka in till Stockholm. Här i förorten var det en dålig blandning av pokemon tycker jag
Tur att jag ska på AW i stan på fredag![]()
Jag skulle vilja ha en Espeon till slut, A har en sån som gosedjur så hon skulle bli överlyckligJag har bara fångat mina Eevee i skogen
Har evolvat en, fick en Vaporeon (lät slumpen avgöra, men vad vid vatten när jag evolvade så jag tror att kan ha påverkat?)
Är dock lite besviken över att det bara verkar gå att evolva till de tre "klassiska"?
I spelen finns det ju rätt många fler varianter att sukta efter
![]()
Jag snubblade precis över detta: "för att få Vaporeon kan du fånga en eevee och namnge dem speciella namn innan du evolvar dem så får du specielt den du vill ha, typ Sparky, Pyro och Rainer". Ingen aning om det funkar dock![]()
Ok, men de har olika "karaktärer" också väl? Typ en sån där råtta eller fladdermus är ju inte lika kul som en Eevee som alla skriver om nu? (Min favvis av dem jag fångat än så länge är Jigglypuff! Men den är ju bara söt och ser ju liksom inte så cool ut...@Iamia På combat pointsen, den pokemon som har 10 när du fångar den är inte så bra, en likadan som har 200 kan vara värd att träna.
Ok, men de har olika "karaktärer" också väl? Typ en sån där råtta eller fladdermus är ju inte lika kul som en Eevee som alla skriver om nu? (Min favvis av dem jag fångat än så länge är Jigglypuff! Men den är ju bara söt och ser ju liksom inte så cool ut...![]()
)
Med vänlig hälsning, Fattar Nada![]()
Det är olika på olika ställen, i vår by kryllar det av Eevee, medan i stan finns det hur många som helst av andra sorter. När jag träffat en mer exklusiv pokemon märker jag det dels på att den är ovanlig att träffa på och sedan har de haft hög CP då. Har iof inte träffat så många, men jag tror man märker det på pointsen. Och hur svåra de är att träna (och fånga! Sedan får man bär som man kan kasta för att blidka dem, annars smiter de). En caterpie kräver inte så många candys för att utveckla helt, medan Magikarp behöver 400 candys för att utvecklas. Då gissar jag att den är betydligt grymmare![]()
Nja, Magikarp är helt jäkla värdelös men dens utveckling är skitbra.![]()