Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Google är din vänKan ingen vänlig själ mata in i listan vilka man evolvar fram (och gärna från vad) och vilka man kan fånga? Finns det några som man endast kan få i ägg?
Och här ser du tydligt vilja pokemon som är utvecklingen av varje. Det är ett fåtal som inte har någon utveckling, resten 2 eller 3.Kan ingen vänlig själ mata in i listan vilka man evolvar fram (och gärna från vad) och vilka man kan fånga? Finns det några som man endast kan få i ägg?
GärnaDu kan få av mig ocksåMinst en gång om dagen får jag inte en enda boll på ett stop utan bara sånt där värdelöst potion och revive. Får slänga dom hela tiden.
FuskGärna(förutom revive - de får jag i parti å minut å de får jag kasta massor av)
Ang bollar så har jag nu över 100 både vanliga och great balls......
Jag besökte 17 pokestops i fredags, fick potions på 6 av dem, revive på 10 och bara bollar på resten......
Du seri pokedexet vilka du kan evolva och vilka stadier de har, av de pokemons du fångat. Vet inte hur det ser ut för dig där du bor men för mig så var jynx den första vanligt förekommande som bara hade ett stadie.Kan ingen vänlig själ mata in i listan vilka man evolvar fram (och gärna från vad) och vilka man kan fånga? Finns det några som man endast kan få i ägg?
Hur menar du med att rensa ut Ratticate? Hur gör man och varför?Jag satte igång ett lucky egg igår och gick från nybliven level 17 till några tusen över level 19nu har jag ett gäng Ratticate att rensa ut
![]()
Jag hade sparat på en massa Rattata för att utveckla under ett lucky egg, men jag har ju ingen användning för 7 Ratticate med halvklass CP så de transferar jag till professorn iställetHur menar du med att rensa ut Ratticate? Hur gör man och varför?
Ta bort överflödiga pokemons via transfer. man får en candy och slipper ha 15 Ratticates eller Weedles.Hur menar du med att rensa ut Ratticate? Hur gör man och varför?
Man transfer till professorn och så får man 1 candy. Man vill ju inte slösa plats i ryggsäcken på dåliga pokemon så man skickar iväg de man inte vill ha till professorn.Hur menar du med att rensa ut Ratticate? Hur gör man och varför?
Nice! Jag ska bara hitta 154 magikarp till så..Yeay! Äntligen fått mina sista fiskar å omvandlat till en Gyarados!!
kom hit! jag har en vända på 1.5km där jag får ung 4-5 magikarps på varje varv - varje gångNice! Jag ska bara hitta 154 magikarp till så..![]()
jag medDäremot behöver jag hitta fler Bellsprout...