Ponnyn sjuk..

Sv: Ponnyn sjuk..

Ja nu är han bättre:)

Lite seg på att äta men han äter iallfall och med bra aptit ändå:)
 
Sv: Ponnyn sjuk..

Vad skönt att han blev bättre! Hur har det gått sedan?

När jag tog in mina i kväll var den 3-åriga islandsvalacken hängig. Han åt, men lite lojt sådär o pausade mkt. Tog tempen o han hade 39,9 vid kl 20.30. Märkte inget i går, i morse eller på lunchen.. Ringde vet o han sa att jag skulle avvakta tills i morgon bitti, ta tempen och ringa honnom då... ingen värme i hovarna o magen mullrar. Han flankandas lite dock... Tydligen har vet haft en del liknande fall senaste tiden, så han misstänker att det är något virus... Usch, jag gillar inte när de inte mår bra.. Han som varit hälsan själv hittills i sitt treåriga liv... Får nog ut o kolla till dem nu en gång innan läggdags..
 

Liknande trådar

Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 449
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 242
Senast: manda
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
809
Senast: Habina
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 513
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp