Bukefalos 28 år!

Räknare och gästbok?

S

Spider84

Håller på att flytta sidan från tripod till t35 och det innebär ju att än en gång så funkar inte gästboken och räknaren.

Någon som har ett bra tips på lätt sköta sådana som jag kan ha på den "nya" hemsidan?

Vill att det ska vara lätt att kunna gå in och ta bort oönskad "reklam" :crazy: på gästboken och jag vill gärna att det går att ställa in startantal på räknaren så att jag håller samma antal som jag har nu.
 
Det är nog svårt att hitta en gratis gästbok utan reklam om det var det du syftade på. Själv använder jag http://www.alxnet.se och tycker den fungerar utmärkt. Det är en reklambanner överst och lite reklam nedtill men gästboken är enkel att utforma som man vill och man kan redigera/radera inlägg på ett smidigt sätt.
 
Gislaved.net finns en gästbok som du kan betala 35kr/år för och få den precis som du vill utan reklam (har en sån på min hemsida).
 
Fixade räknare och gästbok där och jag tror säkert att det kommer funka hur bra som helst.

Men ett problem; jag kopierade av källan till index.htm och sparade den i wordpad som index.htm och valde det som ett RTF dokument och laddade sedan upp den till t35.com igen och då blir det så här:

http://spider84.t35.com

Kodningen är ju som den ska av det jag kan se, varför blir det så? Någon som vet?
 
Ett ställe som har många olika funktioner så som forum, gästbok och chatt mfl. är

http://www.cgispy.com/

Ska också tipsa om att ett bra ställe att ha hemsida på är Passagen de har ingen reklam och så är det gratis + att de har en gästbok och räknare som man kan använda

Lycka till // Jenny
 
För mig blir de exakt lika. Vet inte varför det inte funkar för dig.
Jag tror att jag ska ta och ladda ned sidan från tripod och se hur den sparar det för att sedan göra ändringarna och lada upp den. :crazy:
 
Hm, undrar om det hjälper om jag slår på datorn?..... :angel:

Näpp det hjälpte inte :mad:


t35 är ganska så bra, men mina föräldrar och mormor och morfar klagade över att det dök upp så mkt reklam på sidan..
Men i och för sig så surfar det ju inte så mkt.
Jag sa till dem: Tycker ni att de är mkt reklam, då ska ni bara se på andra sidor...
 
Testa att döpa om din sida till .htm, vet inte om det blir bättre. Spiders sida funkade iaf så...

Är det reklam på t35? Har inte märkt det iaf...
 
Kommer upp en pop-up när man går in på min sida i alla fall, men den åker ju ned av sig själv. Bättre det är tripod's reklam. :crazy:

Splittan
Åh, kom igen nu du tar inte i tillräckligt mycket!! Du vet väl att våld löser allt. :D
 
Nu ser din sida jättebra ut iallafall! Skönt att slippa sprayreklamen :)
 
:bow:

Håller på att flytta över de sista bilderna och så ska jag se till att det går att gå in på gästboken från alla sidor ( :crazy: ) och slutligen ska jag ställa om räknaren så att jag "får med mig" de siffrorna jag har från tripod. (ja jag är lite fåfäng ;) ).

Tack för hjälpen.
 
Varsego :) Glöm inte att ställa om snabbadressen så att de som använder den hittar den nya sidan lätt :idea:
 
hm, jag tyckte datorn skramlade lite konstigt efter jag har slagit till den, jag kanske ska ge den en tjonga till :confused: :angel:.

Reklamen är inte alls farlig, men äldre människor är så kräsna och blir förvirrade när det händer mer än en sak samtidigt :devil:
 
Håller på!

Ska bara få fixat allt klart först så ska jag lägga om alla adresser m.m. så att man kommer till den sidan och inte till den gamla, som jag ju också ska ta och göra om så att det står att den flyttats.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 694
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 687
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 779
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dagens naturupplevelse
  • Kyltäcke/ kylfilt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp