Bukefalos 28 år!

Recensionstråd Skönhetsprodukter

Den här fotkrämen är jättebra! Jag har extremt torra fötter (särskilt på vintern) och den här gick in direkt i huden utan att kladda.
Hempserien från Bodyshop brukar ju få kritik för sin doft och den här luktar inte heller supergott så det är tur att man inte har fötterna så nära näsan 😅

IMG_20211218_185508.jpg
 
Någon som har tips på en riktigt bra primer? Gärna så ”återfuktande” som det bara går, blir så förskräckeligt torr nu och tänkte att primer kanske kan hjälpa något 😊
 
Någon som har tips på en riktigt bra primer? Gärna så ”återfuktande” som det bara går, blir så förskräckeligt torr nu och tänkte att primer kanske kan hjälpa något 😊
Budgie prep talk tycker jag är återfuktande och prisvärd! Använder du foundation? Om inte kanske ett återfuktande serum är något..
 
Någon som har tips på en riktigt bra primer? Gärna så ”återfuktande” som det bara går, blir så förskräckeligt torr nu och tänkte att primer kanske kan hjälpa något 😊
Jag fic MACs Prep + Prime-olja i kalendern.
Hade aldrig köpt den på vinst och förlust, men kommer att köpa den så fort den tar slut!
Har den under min Skin Illusion från Clarins. Tenderade att framhäva rynkorna under ögonen, annars vältäckande men naturlig. Men oljan under, blir det kalas. Använder alltid vattenfast mascara, då jag har torra ögon som rinner vid minsta vindpust. Har inte testat med vanlig mascara.
Nämnde det i andra tråden, men det måste sägas igen. MACs kalender i år är fantastisk! :heart

Prep + Prime Essential Oils Grapefruit And Chamomile är en ansiktsolja och innehåller naturligt plantextrakt som gör produkten vårdande och skonsam för huden. Huden blir genomfuktad, får ny energi och en härlig glöd. Den unika oljan kan användas ensam, under make up eller blandas med en vårdande produkt eller make up, för att optimera produktens effekt och hållbarhet.

1640077039362.png
 
Ikväll (efter att ha lekt med smink för första gången på evigheter) blev det test av dessa.

CD1726A7-FE7C-474E-8D4C-A22B13A90EB6.jpeg


Sminkborttagningen fungerade ungefär som alla brukar göra, dvs jag får ta flera bomullsrondeller innan allt smink är borta. Fungerade bra med att ta bort läppstift också, ingen äcklig smak i munnen efteråt.

Rengöringsmoussen var drygare än jag var beredd på (dvs jag tog för mycket) och lämnade en känsla av att jag var renare än jag nånsin varit. Nästan så det kändes för rent. Så mycket bra!
 
Efter rengöring åkte dessa produkter på. De två första har jag använt redan (supernöjd!) men den tredje var ny. Väldigt skön känsla på läpparna och jag kan definitivt se mig bli beroende av den när jag inte vill ha färg på läpparna.

E636B596-2F0D-4E91-B770-C59F12893113.jpeg


Så glad att jag köpte Cliniques kalender!
 
OMG! Den här hårparfymen är fantastisk! 😍 Doftar väldigt fräscht, håret luktar nytvättat och den håller hela dagen. Jag känner fortfarande doften (om än något mer dämpad) trots att jag använde den för mer än 12 timmar sedan.

Bästa hårparfymen jag någonsin testat! Ska ni köpa en hårparfym, köp den här!

IMG_20211222_192358.jpg
 
OMG! Den här hårparfymen är fantastisk! 😍 Doftar väldigt fräscht, håret luktar nytvättat och den håller hela dagen. Jag känner fortfarande doften (om än något mer dämpad) trots att jag använde den för mer än 12 timmar sedan.

Bästa hårparfymen jag någonsin testat! Ska ni köpa en hårparfym, köp den här!

Visa bifogad fil 82267

ursäkta dum fråga, men vad gör att det är en hårparfym i stället för vanlig parfym? Kan man inte bara spraya sin vanliga parfym i håret?
 
ursäkta dum fråga, men vad gör att det är en hårparfym i stället för vanlig parfym? Kan man inte bara spraya sin vanliga parfym i håret?
Det kan man absolut göra, dock ska den här även ha hårvårdande egenskaper som extra uv-skydd och liknande. För mig som har ganska tunt hår känns ofta vanlig parfym lite som hårspray i håret medan specifika hårparfymer smälter in bättre 😊
 
OMG! Den här hårparfymen är fantastisk! 😍 Doftar väldigt fräscht, håret luktar nytvättat och den håller hela dagen. Jag känner fortfarande doften (om än något mer dämpad) trots att jag använde den för mer än 12 timmar sedan.

Bästa hårparfymen jag någonsin testat! Ska ni köpa en hårparfym, köp den här!

Visa bifogad fil 82267
Sachajuan har jättebra grejer! Är väldigt förtjust i deras schampon och andra produkter. 😍
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag försöker hitta en bra epilator eller rakmaskin att få bort kropps hår. Kan inte använda hyveln då min hud är så tunn på vissa...
Svar
10
· Visningar
357
Senast: Bon
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 123
Senast: Wingates
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: Zacci
·
Kropp & Själ Jag förlovade mig 2019, gifte mig i våras. Så mina ringar har jag använt ett tag utan problem. Men för några veckor sen så blev det rött...
Svar
10
· Visningar
656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp