Bukefalos 28 år!

Regler för att posta trådar

Sv: Regler för att posta trådar

Det som jag tänkte göra var att sammanställa den information jag har om stofamiljerna, bl a har jag den mycket åtråvärda boken "Våra Stofamiljer" av Stig Facht, och uppge källor för vart jag fått all information ifrån. Eftersom det ständigt dyker upp frågor om stofamiljerna tänkte jag att detta var ett bra sätt att slippa svara på samma frågor hela tiden.

Sidan ska inte innehålla reklam av någon form utan bara bestå av ren fakta.
 
Sv: Regler för att posta trådar

Varför inte i så fall skriva in den informationen i ett inlägg under Avel. Om frågan kommer upp igen kan du länka till det inlägget och slipper skriva det igen.

Det innebär också att folk som söker kan hitta inlägget med hjälp av texten i inlägget.
 
Sv: Regler för att posta trådar

För att det finns över 55 stofamiljer, det skulle bli åtminstone tio sidor långt ;)
 

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 023
Senast: Jeps
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 193
Senast: Habina
·
Bukefalos Hej! Jag har återvänt till Buke efter många års bortavaro och då får man ju uppdatera sig lite på forumreglerna 🙂 Jag känner mig dock...
Svar
4
· Visningar
1 158
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 100
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp