Bukefalos 28 år!

Reglerna i korthet....

F

Fortfarande Grevinnan

Nu är dom ute och kolla stallarna i kommunen och vad finns det för regler som ska uppfyllas???

Bottenplattan och alla boxgaller ska vara potentialutjämnade.....
Men allt annat???
Foderleverantören, var det inte några papper där???
Och kontrakt på hämtning av gödselstacken???
Mer???
 
Sv: Reglerna i korthet....

Ingen som vet någonting???
 
Sv: Reglerna i korthet....

Här kollar dom tydligen att djurskyddsföreskrifterna fäljs samt att hästarna har pass. Vet inte vad de ska kolla enligt lag..
 
Sv: Reglerna i korthet....

När kommunen var hos oss kollades också mått som boxstorlek, takhöjd, bredd på dörröppningar, galler osv - men däremot inget av eljobben alls ...

Tror det är väldigt individuellt, vår inspektör frågade om avmaskning, gödselhantering och foder, men inte mera än så. Inga papper eller kvitton visades.
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
983
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 372
Senast: Freazer
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 045
Senast: Enya
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
12 168
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp