Bukefalos 28 år!

Ridhäst galopp på täby

talisman

Trådstartare
Hej är det någon som vet om det kommer bli riktiga löp i år 2012 för ridhästar en bara träningstävlingar som förra året ???? ;)

Glad om jag får svar :D
 
Sv: Ridhäst galopp på täby

Det är nog svårt att ordna officiella löp för ridhästar, jag menar hur ska det kunna vara jämnt?

någon kommer med halvblod och någon med ardenner och jag på en övervuxen connemara :p
 
Sv: Ridhäst galopp på täby

Men dom har pratat om det iallafall va jag har hört men har inte hört någåt på länge ! På trännings tävlingarna delar dom in hästar efter storlekar så allt är möjligt jag är jätte intresserad av galopp och vill gärna ha en ponny som jag skulle kunna rida ponny galopp på men mina föreldrar säger nej bara för att dom vill också kunna rida ! men det vore tråkigt om dom lägger ner det här med ridhäst galoppen :( men du har inte hört något eller ? ;)
 
Sv: Ridhäst galopp på täby

håll koll på unggalopps hemsida och även täby galopp brukar länka till den om det är nåt på gång :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi hej! jag är en tjej på 15 år som vill tjäna pengar men vet inte riktigt hur? har ni några tips? :D
Svar
18
· Visningar
1 016
Senast: Lilla
·
Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 462
Senast: attheedge
·
Skola & Jobb I våras fick jag bara 20 semesterdagar och ifrågasatte detta. Efter lite krångel stod det slutligen 25 men i samma veva försvann mina 5...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 015
Senast: soom
·
Hästmänniskan Hej jag vet inte hur jag ska göra.Jag rider nu på en ridskola men är inte riktigt nöjd. Dels tycker jag det är för låg nivå, det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 215
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp