Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1 septemberNågon som vet när de nya reglerna börjar gälla om junior Champion i Sverige?
Jag ska dit och titta och ha med min 5 mån valp som sällskap. Ska dit på söndagen å kika.Dags för äventyr! Jönköping i helgenNån som ska ställa?
![]()
Våran lilla är anmäld. Vi är dock lite tveksamma om hon är redo, gick inte så bra på inoffenDags för äventyr! Jönköping i helgenNån som ska ställa?
![]()
Dags för äventyr! Jönköping i helgenNån som ska ställa?
![]()
Han vi är ständig tvåa efter är också anmäld... tror inte vi slår honom denna gång heller men. Vi är iaf 3 veteraner så hoppas att vi slår den andra åteminstoneSka ställa Lancelot i championklass, egentligen anmäld båda dagarna men blir nog bara en. Fick reda på att en hund som vi absolut inte slår är där och så roligt är det inte att åka två vändor till Jönköping.
Han vi är ständig tvåa efter är också anmäld... tror inte vi slår honom denna gång heller men. Vi är iaf 3 veteraner så hoppas att vi slår den andra åteminstonedet är så surt när man vet på förhand att den där slår vi aldrig.
Fy fan vad jag hatar sådana, på min tid hade Tord Byström en hane som rastades på varenda utställning från malmö till gällivare, min hane fick drösvis av R-cacib, till slut fick det kräket sina meriter så min äntligen blev Such, men det är surt när man åker från stockholm till Gällivare och får r-cacib på utställningen o blir 2 på lyd pga Kent (tror han hette så) med Turbo (BC)Han vi är ständig tvåa efter är också anmäld... tror inte vi slår honom denna gång heller men. Vi är iaf 3 veteraner så hoppas att vi slår den andra åteminstonedet är så surt när man vet på förhand att den där slår vi aldrig.
Jag är fortfarande i chock över att Lemmy slog veteranen bägge dagarna! Igår blev Lemmy bh-2 och BIR veteran, idag slätt excellent och tvåa i klassen men han som alltid slår oss fick VG. Helt sjukt!
Lita ck oplac i bästa tik med reservcert igår och idag bir junior, bt-3 och cert!
Hennes mamma blev big 3! Så rolig helg![]()
Grattis!! Som du ser så kan man faktiskt slå den där hunden man inte trodde var möjlig att slå! Så länge man faktiskt deltar så har man ju en chans!Jag är fortfarande i chock över att Lemmy slog veteranen bägge dagarna! Igår blev Lemmy bh-2 och BIR veteran, idag slätt excellent och tvåa i klassen men han som alltid slår oss fick VG. Helt sjukt!
Lita ck oplac i bästa tik med reservcert igår och idag bir junior, bt-3 och cert!
Hennes mamma blev big 3! Så rolig helg![]()