Bukefalos 28 år!

Robinson-Buke 2014 (Ulvlek)

Info från LL

Produktionen börjar stänga ned livesändningen och kikar på första kvällens statistik. Tittarsiffrorna har naturligtvis skjutit i höjden men själva deltagandet från majoriteten av deltagarna är i det lägsta laget. Produktionen gör en snabböverläggning och kastar sedan in varje deltagare i bikten, de får morgondagen på sig att besvara frågorna:

Vad tror du att Jokern får för betydelse för leken och vad tror du om Paddingtons alter ego - ligger Paddman rätt i tiden?

Bikten är obligatorisk och ska vara genomförd innan första DL...

Men först börjar vi med en kommentar från @Mammas- Det här är väl första gången i historien som det finns en Joker med i leken. Hur tror du att deltagarna reagerar på den informationen? Har de kunnat ta till sig den eller är allting väldigt nytt för dem?
 
Info från LL

Produktionen börjar stänga ned livesändningen och kikar på första kvällens statistik. Tittarsiffrorna har naturligtvis skjutit i höjden men själva deltagandet från majoriteten av deltagarna är i det lägsta laget. Produktionen gör en snabböverläggning och kastar sedan in varje deltagare i bikten, de får morgondagen på sig att besvara frågorna:

Vad tror du att Jokern får för betydelse för leken och vad tror du om Paddingtons alter ego - ligger Paddman rätt i tiden?

Bikten är obligatorisk och ska vara genomförd innan första DL...

Men först börjar vi med en kommentar från @Mammas- Det här är väl första gången i historien som det finns en Joker med i leken. Hur tror du att deltagarna reagerar på den informationen? Har de kunnat ta till sig den eller är allting väldigt nytt för dem?

Jokern (jag höll på att att skriva jökeln, man ska nog inte dricka rödvin och svara på frågor samtidigt, jag kanske ska låta bli att skriva uppsats också... ;) ) blir jag inte riktigt klok på för att vara helt ärlig, men å andra sidan så är jag alltid helsnurrig så en joker kanske får mina inlägg att helt plötsligt bli helt glasklara! Det vore riktigt bra! :up: förrestän, mitt rödvin börjar ta slut? Finns det mer i någon bar någonstans eller är det fel program?
Paddman, ja @Paddington är ju alltid helt rätt så självklart ligger Paddman helt rätt i tiden, för att möjligtvis vara lite mer PK så skulle man önska Paddhen men så länge SD inte finns med i bilden så är allt rätt! :love:

Eller vänta svarade jag på de här frågorna för tidigt? Måste jag svara igen när jag är nykter imorgon? :nailbiting:
 
Oj vilken spännande lek redan! :D

Jag behöver nog sova på saken innan jag svarar på frågorna, men är inte helt med på jokerns roll kan jag erkänna. Har jag förstått rätt i att jokern inte är med på deltagarlistan? Eller kan man vara jokern utan att själv veta om det? :nailbiting:
 
Oj vilken spännande lek redan! :D

Jag behöver nog sova på saken innan jag svarar på frågorna, men är inte helt med på jokerns roll kan jag erkänna. Har jag förstått rätt i att jokern inte är med på deltagarlistan? Eller kan man vara jokern utan att själv veta om det? :nailbiting:

Info från LL

Jokern står inte med på deltagarlistan och denne är väl medveten om sin roll :)
 
Så nu har jag hittat hit, var lite upptagen med att rida lektion tidigare, hoppas ni fick med bilderna pållan var riktigt duktig. Där är ett problem, att ha med pållan i ponnyakuten. Hon kan klara liksom inte inträdesprovet, inga bockningar, vet inte vad det innebär att kasta av ryttaren vägra på ett hinder eller bita någon. Inte vägar hon gå ensam från gårdsplan heller, hon är helt enkelt värdelöst PA material.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 169
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 309
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 644
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 975
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp