Bukefalos 28 år!

Robinson-Buke 2014 (Ulvlek)

Jag passar härmed på att avisera att jag inte kommer kunna vara så aktiv under eftermiddagen och eventuellt kvällen. Hoppas dock kunna kika in under kvällen Jag ska hämta hem min olycksaliga katt som är opererad (igen).
 
Är det ingen som tänker vara aktiv i dag? och i kväll? Är ni med i samma pakt allihopa eller? Bara för att jag sitter här och dricker vin för mig själv... Jag vill ju ha sällskap! Den reklamfilmen för ön skrämde mig, jag är inte så värst bra på att springa alltså... :nailbiting:
 

Vad tror du att Jokern får för betydelse för leken och vad tror du om Paddingtons alter ego - ligger Paddman rätt i tiden?
Jokerns betydelse beror nog delvis på när denne kommer till den del av ön där vi andra befinner oss. Jag skulle också vilja påstå att omständigheterna där denne befinner sig i nuläget kan vara avgörande.
Att sitta på lyxhotell och sippa mojito när vi andra kämpar för våra liv kan innebära en förödande kontrast för den stackars jokern när vi helt plötsligt är en till som ska dela på smulorna.
(Om inte jokern är Ewan McGregor förstås, för då blir det nog fint ändå. ;))

Vad gäller @Paddman så känns det redan aningen daterat? :angel:
Screenshot-World%20of%20Padman0.png
 
Är det ingen som tänker vara aktiv i dag? och i kväll? Är ni med i samma pakt allihopa eller? Bara för att jag sitter här och dricker vin för mig själv... Jag vill ju ha sällskap! Den reklamfilmen för ön skrämde mig, jag är inte så värst bra på att springa alltså... :nailbiting:

Jag kommer kunna vara aktiv under dagen men ikväll kommer jag va lite off! Det var längesedan jag var ledig en lördag och det måste ju firas:angel:
 
Är det ingen som tänker vara aktiv i dag? och i kväll? Är ni med i samma pakt allihopa eller? Bara för att jag sitter här och dricker vin för mig själv... Jag vill ju ha sällskap! Den reklamfilmen för ön skrämde mig, jag är inte så värst bra på att springa alltså... :nailbiting:
Jag ska bara ut och rida en sväng så hästen och hunden får röra lite på sig, men sen kan vi dricka vin och smida planer ihop här! :d
 
Är det ingen som tänker vara aktiv i dag? och i kväll? Är ni med i samma pakt allihopa eller? Bara för att jag sitter här och dricker vin för mig själv... Jag vill ju ha sällskap! Den reklamfilmen för ön skrämde mig, jag är inte så värst bra på att springa alltså... :nailbiting:
Jag har sällskap av ett glas vin nu, och förhoppningsvis fantasi nog efter det att komma med teorier :p
 
Nej, inte paradise hotell :wtf:
Tycker mest dom verkar kåta på varandra :crazy:
Fast det verkar ju som att vi är några stycken som pimplar vin såhär på lördagseftermiddagen/-kvällen. Det har de ju helt klart tillgång till i PH, till skillnad från Robinson väl? Där är väl mer vatten och bröd?
 
Fast det verkar ju som att vi är några stycken som pimplar vin såhär på lördagseftermiddagen/-kvällen. Det har de ju helt klart tillgång till i PH, till skillnad från Robinson väl? Där är väl mer vatten och bröd?
Ja det där med vatten och bröd uppskattar inte riktigt jag, jag vill ha vin! :D Fast än har jag inte fått något än idag :cautious:
 
Hmm...:cautious: Hur gick det där ihop sig?
Det är dåligt med leverans flyg! :D Eller så kan det ha med att göra att jag var tvungen att skjutsa gipsade maken till dementa svärmor... Hade det inte varit för att jag var tvungen att köra så skulle det nog underlätta att umgås med svärmor om man var riktigt full... Man är helt förvirrad när man pratar med henne, Jag rött svar... Har x fått några barn? Ja xs barn är ju 15 år nu vet du. Jasså har y så stora barn? Eh nej Y är ju bara 20 år själv så y har inte fått några barn än. Vem är y då? Det är ju zs barn. Där ser man, har k fått så många barn. Fullständigt goddag yxskaft...:crazy:

Men jag skulle fortfarande vilja se lite leverans på vin? Mitt tog slut igår när jag satt i bikten...
 
Den planerade vinleveransen hamnade visst hos oss i studio 3, jag ska se om det är möjligt att buda iväg den till er.

Nää, ledsen - alla på budfirma BKS sitter bänkade framför Buke-play och väntar på första Buke-rådet.:angel:

Skål Robin, gott vin det här :d
 

Vad tror du att Jokern får för betydelse för leken och vad tror du om Paddingtons alter ego - ligger Paddman rätt i tiden?

Jokern beror väl på när den kommer in. Ju senare desto större tillgång för ulvarna, oavsett roll. Men det gör väl också risken för att Jokern lynchas större.

Eh, jag kände inte ens till detta alter ego så det enda som går att säga är väl att jag kanske inte är rätt i tiden :p och att alter egot verkar just lite ego som vill ha en massa omdömen om sig själv ;)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 600
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 693
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 144
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 331
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp