Bukefalos 28 år!

Robinson-Buke 2014 (Ulvlek)

Ruskigt snyggt spelat av Bumpo att hålla låg profil som siare, jag trodde verkligen att det var Habina. Snyggt samarbete som bara den av er
 

Och här kommer det ni har väntat på:


1. Bumpo - Siare
2. glömmerallt - Trollkarl
4. Habina - God spion
6. LenaH - Ängel
7. cirkus - Tvilling
9. Matmissbrukaren - Tvilling
10.Lobelia - Bagare
11. Artline - Besserwisser
12. Breaktown - Spårare
8. Koppen/Killaloe - Ond Spion
5. Idahoe - Ledarvarg/ulv
3. Snurrfian - Ulv/Häxa
13. Lilltess - Ulv
14. Jfrelin - Ulv
15. TeamLundVer - Joker/Eremit
Men vilka var dödsfienderna?
 
Sorry för missad röstning. Jag somnade (måste tydligen lägga tidiga röster för att vara på säkra sidan numera) men det gick ju bra ändå :)

Heja goda
 
Jag tyckte att det blev så uppenbart att @glömmerallt var trollkarl när hennes missade röst sammanföll med att ingen blev förtrollad. ;)

Mm jag misstänkte att spionerna skulle förstå det så jag tänkte liksom att den onda spionen borde börja misstänka mig då så jag höll utkik efter det men alla bara godförklara mig åt höger och vänster. det gjorde mig lite nojig:p
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 702
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 943
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 322
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 605
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp