Robinson-Buke 2014 (Ulvlek)

Tack så hemsk mycket alla för detta.spelet. det var jättekul och jag har lärt mig mycket om spelet. Nu är jag lite.påverkad.av vin och kanske lite väl kärleksfull haha. Alla punkterna är inte pga vinet utan min mobil haha.
 
Ruskigt snyggt spelat av Bumpo att hålla låg profil som siare, jag trodde verkligen att det var Habina. Snyggt samarbete som bara den av er
Jag var så jävla nervös att mitt sista Rösten lägg skulle räknas som hint.... och jag tyckte att jag var väldigt tydlig ibland om att jag visste vilka som var goda.
 
Nämen vi vann!

Och nej jag röstade inte på Matmissbrukaren typ varje natt just för att hon var min dödsfiende. Immunitet var rätt ointressant.

Jag röstade på henne för att jag verkligen var helt övertygad om att hon var ulv när hon agerade som hon gjorde. Helt galet O_o
 
Tack för en rolig lek och jag är glad att jag valde att vara med i just denna :)

Men jag kan inte låta bli att bli frustrerad. Jag kan verkligen inte uttrycka vad jag tycker och tänker. Så det känns sådär att få kritik över sina teorier. (inlägg #656 och #678). Nu var båda två ulvar som ville rädda sig själva så jag förstår varför.

Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är tråkigt. Jag visste att minst en av snurrfian och Cirkus var onda. Men även om jag inte hade haft någon specialkraft så hade jag antagligen ändå snurrfian varit min huvudmisstänkta och jag hade inte kunnat formulera bättre teorier än vad jag gjorde. Att använda magkänsla som motiveringen fungerar inte. Sedan vill jag gå på lite mer än vad folk röstar på.

Det är svårt...

Jag trodde nästan att att habina och cirkus var tvillingar. De kändes nästan som samma person. Glömmerallt trodde jag aldrig var ond utan hon kändes som en bra spelare att ta hjälp av så jag ville veta vilken sida hon stod på :)
 
Framförallt stort tack till @Paddman som lät mig vara med! :D och tack till alla som var med såklart! Och alla som kommenterat! :love : guuuu vilken rolig lek!

Och jag lottade break och mm! Gick på slump.nu och numrena i listan. Fick först break och jf, lottade om och fick lenah och mm. Typ två döda i hela leken och jag prickar båda? :p

meeen, nu ska jag tillbaka till min ö, bwaahahaha! (Nej, jag sitter absolut inte inpackad på ett pendeltåg just nu. Näver. :meh: ;))
 
Tack för en rolig lek och jag är glad att jag valde att vara med i just denna :)

Men jag kan inte låta bli att bli frustrerad. Jag kan verkligen inte uttrycka vad jag tycker och tänker. Så det känns sådär att få kritik över sina teorier. (inlägg #656 och #678). Nu var båda två ulvar som ville rädda sig själva så jag förstår varför.

Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är tråkigt. Jag visste att minst en av snurrfian och Cirkus var onda. Men även om jag inte hade haft någon specialkraft så hade jag antagligen ändå snurrfian varit min huvudmisstänkta och jag hade inte kunnat formulera bättre teorier än vad jag gjorde. Att använda magkänsla som motiveringen fungerar inte. Sedan vill jag gå på lite mer än vad folk röstar på.

Det är svårt...

Jag trodde nästan att att habina och cirkus var tvillingar. De kändes nästan som samma person. Glömmerallt trodde jag aldrig var ond utan hon kändes som en bra spelare att ta hjälp av så jag ville veta vilken sida hon stod på :)

Även om du åkte ut så var din röst på Snurrfian avgörande helt klart! Det viktiga i den häringa leken är ju laget - kom ihåg det :) Jag har vid något tillfälle med flit låtit mig bli lynchad som god när et varit strategiskt för laget. Jag tror jag var bybo och nån av de med viktig roll var i riskzonen att lynchas

Och du ställde BRA frågor som besserwisser
 
Tack för en rolig lek och jag är glad att jag valde att vara med i just denna :)

Men jag kan inte låta bli att bli frustrerad. Jag kan verkligen inte uttrycka vad jag tycker och tänker. Så det känns sådär att få kritik över sina teorier. (inlägg #656 och #678). Nu var båda två ulvar som ville rädda sig själva så jag förstår varför.

Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är tråkigt. Jag visste att minst en av snurrfian och Cirkus var onda. Men även om jag inte hade haft någon specialkraft så hade jag antagligen ändå snurrfian varit min huvudmisstänkta och jag hade inte kunnat formulera bättre teorier än vad jag gjorde. Att använda magkänsla som motiveringen fungerar inte. Sedan vill jag gå på lite mer än vad folk röstar på.

Det är svårt...

Jag trodde nästan att att habina och cirkus var tvillingar. De kändes nästan som samma person. Glömmerallt trodde jag aldrig var ond utan hon kändes som en bra spelare att ta hjälp av så jag ville veta vilken sida hon stod på :)

Det var till enorm hjälp för mig med din fråga, jag visste ju att cirkus var siad god och då fanns det bara en enda kvar att välja. Men förstå om du valt att rösta på cirkus istället. :nailbiting:
 
Tack för en rolig lek och jag är glad att jag valde att vara med i just denna :)

Men jag kan inte låta bli att bli frustrerad. Jag kan verkligen inte uttrycka vad jag tycker och tänker. Så det känns sådär att få kritik över sina teorier. (inlägg #656 och #678). Nu var båda två ulvar som ville rädda sig själva så jag förstår varför.

Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är tråkigt. Jag visste att minst en av snurrfian och Cirkus var onda. Men även om jag inte hade haft någon specialkraft så hade jag antagligen ändå snurrfian varit min huvudmisstänkta och jag hade inte kunnat formulera bättre teorier än vad jag gjorde. Att använda magkänsla som motiveringen fungerar inte. Sedan vill jag gå på lite mer än vad folk röstar på.

Det är svårt...

Jag trodde nästan att att habina och cirkus var tvillingar. De kändes nästan som samma person. Glömmerallt trodde jag aldrig var ond utan hon kändes som en bra spelare att ta hjälp av så jag ville veta vilken sida hon stod på :)

Fast det är ju det som är grejen som leken, att hitta hål i andras teorier, prova att spela mot en ond @Mammas och man blir lynchad så snabbt att man inte ens hinner tänka... :D I en lek visste jag att Mammas var ond eftersom jag hade siat henne och ändå lyckades jag bli lynchad innan jag fick fram en teori som var hållbar...

Ang #656 så var det ett försök att rädda mig själv, men även om jag hade varit god så hade jag skrivit samma inlägg eftersom jag även då skulle vilja rädda mig själv. Det är på inget sätt personligt mot dig utan en del av leken. Det är ibland en ganska hård ton i spelet och man får inte glömma bort att det är på lek, en del spelare är grymma på att sätta press på andra och på så sätt antingen få dem att försäga sig eller skriva något som går att vända emot dem.
Om du tittar på diskussionen Matmissbrukaren/Breaktown så blev det uppenbart för mig ganska omg att de hade blivit dödsfiende, de gjorde båda sitt bästa att få ut den andra men det var ingen som nappade på deras teorier om varandra. Jag misstänker att @Matmissbrukaren inte var helt nöjd med grejen som dödsfiende och därför även skrev ett inlägg om att hon var rätt less på leken.
 
  • Gilla
Reactions: MM

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 015
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 082
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 782
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 377
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp